קים קרדשיאן עם פסוריאזיס

בריאותה של קים קרדשיאן ווסט נתנה תשומת לב תקשורתית חיובית ושלילית ותשומת לב ציבורית בשבועות האחרונים. במיוחד הרשתות החברתיות סייעו להעביר את הכאב והמחיר הרגשי שגורמים לפסוריאזיס בקרב אנשים החיים איתו. תמונות סלפי שפורסמו על כך לקהל גדול העלו מיליוני אנשים למודעות למחלה. תפקידם החוזר של קרדשיאנס בשמירת בריאותה באור הזרקורים לא ננטש מאז שחוויתי זאת לראשונה בעצמי בשנת 2011.

עם פלטפורמה כה ענקית

נהדר לראות את קים משתמשת בפלטפורמה שלה כדי לחלוק את המסע שלה עם סַפַּחַת. לפני כמה שנים היא כתבה עבור פואש מאמר בו דיברה על מסעותיה עם מאמר זה. קרדשיאן הודתה בסיפור כי סיבוכיה מפסוריאזיס, הנגרמים על ידי הצטננות, נבעו ממגע עם מרפסת שיזוף UV שהצליחה לטפל בקרני UV ממיטת שיזוף, מה שלא הצליחה לעשות בעבר. לאחר מכן היא שיתפה את החוויה שלה עם אמה קריס ג'נר, שחלתה במחלה קשה. Ps oriasis במשך שנים רבות, כמו גם חוויות משלהם.

עם זאת

היא סיכמה: 'אם יש לך פסוריאזיס, אתה לא יכול לתת לזה להרוס לך את החיים ולהפיק ממך את המיטב. בתכונת הפואש שלה, קרדשיאן הודתה שהיא סוף סוף התיידדה עם הפסוריאזיס שלה, אך מסרבת לתת לזה להשפיע על חייה או לשנות את פעילותה היומיומית. קים למדה את החשיבות שלא לתת למתח של אוריאזיס להשפיע על חייה. לפעמים היא מופיעה בפנים מלאות של איפור, לפעמים היא מכסה את האיפור שלה ולפעמים לא.

ראשית

עלינו לזכור כי קרדשיאן סובל גם מפסוריאזיס, אשר קשור לדלקת מפרקים בפסוריאזיס. קים אמר: 'יש סוג של דלקת פרקים שבאה ונובעת מפסוריאזיס, אז לפעמים אני אפילו לא מרגישה את הכאב שחשתי פעם. יש דלקת פרקים מסוימת אתה יכול לבוא וללכת ויש דלקת פרקים שיכולה להגיע מאוסטאופורוזיס.

הפסוריאזיס שלה נמשך מאז תחילת שנות ה -30 לחייה

כשהיו לה התלקחויות שהתרחשו ברגלה הימנית. קים יודעת שפסוריאזיס שלה יכול להיות בלתי צפוי, אבל היא תמיד יכולה לסמוך על עצמה. בפוסט שלה בבלוג כותבת קים: 'הכתמים שלי אינם צפויים ואני תמיד מחפש התלקחויות המופיעות על רגלי הימנית והתחתונה.

קים קרדשיאן חיה עם פסוריאזיס כבר שמונה שנים. היא חיה עם זה הרבה זמן, החל משנות ה -30 המוקדמות שלה ועד אמצע שנות ה -40 לחייה ואז שוב בסוף שנות ה -20 לחייה.

בינואר 2017

קים חשפה בגילוי לב כיצד הפסוריאזיס שלה התפשט בכל גופה, צרה שלמה שתועדה ב- KUWTK. היא חשפה שהיא הייתה בת 25 כשהתמודדה לראשונה עם המחלה, בה היא נאבקת מאז, על פי הניו יורק טיימס. בסוף היצירה היא מגלה שקים עכשיו 'נוחה מאוד' עם הפסוריאזיס שלה ושהיא עכשיו 'נוחה מאוד' איתה.

לחזור למשהו ספציפי?

למה עושים הפרשת חלה

קיים לחם השזור כל כך עמוק במסורת ובתרבות, שיצירתו נחשבת לצורת אמנות, למסע רוחני ולסמל של אחדות. זהו עולם החלה, מרכז החיים היהודיים הנושא את

עוד בנושא »

מה מותר לאכול אחרי עקירה

המסע להחלמה לאחר חוויית עקירה, בין אם פיזית או גיאוגרפית, יכול לעתים קרובות להרגיש כמו ניווט במים לא נודעים. התמקמות בשגרה חדשה וחיזוק מחדש דורשים

עוד בנושא »

כדאי לדעת

דילוג לתוכן