חיל הים – מדוע זה חשוב?

הצי מספק נוכחות גלובלית מתמשכת וצופה פני עתיד, המאפשרת לארה"ב להגיב במהירות למשברים עולמיים. לחיל הים אסטרטגיה ימית חדשה, שנכתבה בעיקר במכללת וור, כדי להקרין את כוחה ברחבי העולם. מכאן משתמע כי לחיל הים יש תפקיד חשוב וברור מאוד כמכשיר מדיניות ימי של שלום.

בגיל 100

הצי עדיין צעיר יחסית, אך הוא נותר חלק חשוב במרקם הלאומי כל עוד הים פוגש את החוף. AMERICAN מדעי אינו יכול להתקיים ללא צי הולם, מכיוון שכספים לאומיים המושקעים בבניית ספינות וציודן משמשים ליצירה ושמירה על החיים לא מעט תעשיות במדינה זו.

עבור חיל הים

זהו חלק חשוב במערכת הצבאית האמריקאית, האחראית על הגנת המדינה מפני איומים ברחבי העולם באמצעות שימוש בכוח הימי. הוא אומר כי חברות תעופה עתידיות עשויות להיות בעלות עיצובים, יכולות ואפילו שמות שונים, אך הכוח שממשלת ארה"ב מקרינה לים לא ישתנה.

ההבדל העיקרי בין חיל הים למשמר החופים

הוא בראש הרשימה. חיל הים הוא חלק ממשרד הגנה, ואילו משמר החופים נמצא תחת המחלקה לביטחון פנים. כדי למלא את משימתו לאכוף את חוק הים וביצוע פעולות חיפוש והצלה, חיל הים האמריקני פורס מספר גדול של ספינותיו, הצוללות וספינות התקפה אמפיביות לביצוע משימותיו. מחוז קטן של משמר החופים צפוי גם לאכיפת חוקים ימיים. כאשר כלי שייט מוצב במים בהם נפוצים סמים או מהגרים בלתי חוקיים, ניתן להשתמש בו גם כדי לסייע בחיפוש והצלה של אנשים הזקוקים לתמיכה מחיל הים, שם אינם יכולים לשרת בצבא, בחיל האוויר, בחיל הנחתים או חיל הים. בשונה משאר הענפים של צבא ארה"ב, הצי מאפשר לך לטייל ולראות את העולם מכל נקודה. חיל הים מביא גם פרופסורים אזרחיים במכללות שיציעו קורסים במכללות בים, והוא ברור שהוא עדיף בתחום זה.

כהכרה בצורך בהכשרה פורמלית לקציני חיל הים

בשנת 1845, הקים שר הצי ג'ורג 'בנקרופט את בית הספר הימי באנאפוליס, מרילנד. בהתחשב בכך המשיך רוזוולט את התכתבותו הארוכה והמתמשכת עם הנשיא ג'ורג 'הוו בוש בנוגע לחשיבות הכשרת חיל הים לצבא ארה"ב, ומינה אותו לסגן שר החיל במהלך שירותו. מפקדי CENTCOM עדיין רוצים צי מובילים והפעילו מחדש את מטה נורפולק של הצי השני כדי לכסות טוב יותר את האוקיינוס האטלנטי.

כפי שמראה גודו

מטבע הלחימה הימית הוא מספר האוניות שבידי הצי, וצי ארה"ב לא יוכל לפרוס את כל הצי לביצוע פעולות לחימה באוקיאנוס השקט ללא תמיכת משמר החופים האמריקני, חיל הנחתים וחיל האוויר. הצי האמריקני יכול היה להשתמש במלוא כוחו של משמר החופים שלנו בכדי להעמיד את כוחות ארה"ב בחזית הקרב על ים סין הדרומי או על האוקיאנוס ההודי, אך הוא כבר לא יכול היה לבנות סירות קטנות מכיוון שהוא מעריך את מספר הספינות מעל הכל אַחֵר. לסגירת כוח משימה זה עשויות להיות השלכות חמורות על יכולתו של חיל הים לפעול באקלים משתנה. הגברים והנשים המשרתים בחיל הים שלנו ראויים להנחות על ידי המדע הזמין ביותר בנושא שינויי אקלים, ואין גופים אחרים בחיל הים הזה שתוכננו במיוחד כדי לעמוד באתגר זה. ישנן קבוצות אחרות שהוגדרו באופן ברור המספקות את מדעי האקלים הקריטיים להצלחה ארוכת הטווח של הצי האמריקני וצי ארצות הברית.

עם זאת, עם בחירתו של נשיא חדש, הצי האמריקני ימשיך לשלוט באוקיאנוסים העולמיים לנוכח הפרעות הסייבר, כולל התקפות סייבר מצד רוסיה, סין, איראן, צפון קוריאה ומדינות אחרות.

הצי האמריקני מפעיל כיום 293 ספינות

יותר מכפול מהמספר שהיה לפני למעלה מעשור וחצי. מלחים מוקצים לספינות וצוללות שנחשבות בסיסים או נמלי בית, אך פריסות רבות של חיל הים אינן בעצם בסיסים. הצי גם שולח מלחים לאוקיאנוס לבצע משימות מיוחדות, כמו פיקוח על ערוצי אוקיינוס מסוימים בו זמנית. למעלה מ -200 ספינות סוחר מאוישות על ידי 4,800 ימאים אזרחיים, עם מתקנים צבאיים, כולל USS Enterprise, USS George George ו- F / A-18E / F Super Hornet, כמו גם F-35B Lightning II ו- F / A- של חיל הים. 22 צוללות מתקפה מהירה של ראפטור.

למשל, משמר החופים אחראי על חיפוש והצלה בים ומסתמך על חיל הים, חיל האוויר וחיל הנחתים שיספק ציוד קרקעי ואווירי חיוני למבצעים כאלה, במיוחד כאשר הם נערכים למרחקים ארוכים.

הגידול בצי הכולל ובפריסה במקומות רבים יותר מאשר בכל עת בהיסטוריה הצבאית של ארה"ב

פתח את האפשרות להגדיל את יכולתו של חיל הים לבצע מגוון פונקציות הגנה חיוניות, ובכך לאפשר את נוכחותו ב מקומות נוספים ברחבי העולם. לספינות חיל הים וחיל הים יש יכולת ויכולת לעמוד בהתקפות, המהווה ברומטר יכולת חשוב. ספינות אלה משכפלות בסיסי יבשה מבחינת יכולת הנשיאה והיכולות שלהן. לריכוז הכוח במספר קטן של ספינות הפועלות מול חופי אוסטרליה, ניו זילנד, ארצות הברית וקנדה יש יתרונות מסוימים, כמו גם נוכחות של צי גדול של נושאות מטוסים, צוללות, משחתות, פריגטות ודו-חיים. ספינות תקיפה.

לחזור למשהו ספציפי?

למה עושים הפרשת חלה

קיים לחם השזור כל כך עמוק במסורת ובתרבות, שיצירתו נחשבת לצורת אמנות, למסע רוחני ולסמל של אחדות. זהו עולם החלה, מרכז החיים היהודיים הנושא את

עוד בנושא »

מה מותר לאכול אחרי עקירה

המסע להחלמה לאחר חוויית עקירה, בין אם פיזית או גיאוגרפית, יכול לעתים קרובות להרגיש כמו ניווט במים לא נודעים. התמקמות בשגרה חדשה וחיזוק מחדש דורשים

עוד בנושא »

כדאי לדעת

דילוג לתוכן