למה המדבר של דובאי כה מיוחד?

שום טיול לדובאי לא יהיה שלם ללא ספארי המדבר וחברת ספארי המדבר הטובה ביותר שיש לנו היא חברת ספארי המדבר הטובה ביותר. פוסט נהדר והדרך שבה אתה מתאר ספארי במדבר נהדרת. אני מסכים עם המאמר שלך שדובאי היא המקום הטוב ביותר לצאת לחופשה ולבקר מכיוון שאפשר ליהנות ממנו בערבים והספארי המדברי נהדר ונהדר. קראתי את המאמר הזה, זה ספארי מדברי דובאי נהדר, אזור הרפתקאות מדהים ואנשים צריכים ליהנות ממנו.

סיורים בעיר דובאי מציעים כמה הצעות מדהימות עבור מי שמתכנן חופשה בדובאי

הטיול הטוב ביותר לספארי מדברי בדובאי הוא ספארי מדברי בשעות הבוקר המוקדמות, אשר. אני אוהב לבקר בזריחה כשאנחנו מגיעים באמצע המדבריות, הרפתקאות דיונות, מזג אוויר קריר במדבר החם.

הספארי המדברי בערב מציג את דובאי עם רדת החשיכה וקרני השמש הקורנות מספקות רקע מושלם לתמונות הטובות ביותר

במהלך הספארי בערב מוצעים טיולי דיונות וטיולי בלון באוויר החם, שם המבקרים יכולים ליהנות מדמדומי הדמדומים. כשאתם מתכננים ספארי זה, דאגו שהמצלמה שלכם תהיה איתכם בטיולכם לדובאי כדי לחוות את החוויה הייחודית הזו.

דובאי מפורסמת במלונות אולטרה יוקרתיים

במסעדות יוקרתיות ובקניות ברמה עולמית, אך המדבר הציורי והים התכולה של האמירויות מספקים את הסצנה לשלל פעילויות בחיק הטבע. הנוף של איחוד האמירויות הערביות נשלט על ידי מדבר, ורבים מההיצע החיצוני הטוב ביותר של דובאי מוצגים לעתים קרובות במדבר בסיור אחד. נהגים נוסעים בכביש אל-אוויור דרך דיונות המדבר כדי לצלם בשקיעה.

דובאי

אבו דאבי ואיחוד האמירויות הערביות מציעות חוויות נסיעה שונות מאוד. לעומת זאת, דובאי ואבו דאבי הן ערים המהוות נווה מדבר של פלאי אדריכלות מודרניים בתוך דיונות מדבריות שוממות. יתר על כן, באיחוד האמירויות הערביות יש יותר קניונים וגורדי שחקים נוצצים מכל עיר.

טיול לאחת האמירויות החשובות באיחוד האמירויות הערביות הוא חוויה מרגשת עבור רוב האנשים. למרות שהטופוגרפיה באיחוד האמירויות הערביות שונה, הנוף של דובאי מוגדר על ידי דפוס מדברי חול התורם ליופיו יוצא הדופן ולעיר דובאי.

קפצו לריינג 'רובר עם מדריך ספארי מקצועי ונסעו לשמורת שימור המדבר של דובאי

מדבר ספארי דובאי סיטי לוקח אתכם לחוויה מרגשת, הרפתקה של החיים, בה המבקרים יכולים ליהנות נקיים, לבנים ומשובחים. שלבו את הביקור שלכם בכפר המורשת האטה, כפר הררי משוחזר עם בתי בוץ ואבן שמראים כיצד התפתחו החיים במאות אחרות, עם נסיעה על 4×4 כדי למקסם את החוויה שלכם, עם מרבית הסיורים כלולים.

קחו ספארי ג'יפים, נסו סנובורד, התנסו ברכיבת גמלים ולמדו עוד על בז. בדרך תגלו כמה מהמערכות האקולוגיות המדבריות ובראשית ביותר ושמורות הטבע באיחוד האמירויות הערביות.

נהג ומדריך מקצועי תמיד יהיו איתך בכל עת

כדי להבטיח חוויה נהדרת. ספארי ג'יפים במדבר עולה 40 אירו ומעלה לסיור ובשילוב עם פעילויות רבות אחרות כמו התעמלות דיונות וסנובורד כדאי לחפש סיור. אם אתה נוהג במדבר ברכב שטח, תגלה את המדבר בליווי נהג.

המדבר החולי סביב העיר נתמך על ידי עשבים פראיים ועצי תמרים מזדמנים

טיסה בכדור פורח מהשורה הראשונה מעל דובאי מתקיימת בשעות הבוקר המוקדמות ונותנת לכם את ההזדמנות לצפות בשקיעה מעל הרי חג'ג'ר כשהיא משנה את מראהה וצבעה למדבר דובאי האיקוני. אותו תלבושת כמו בלוני האוויר החמים שעפים מעל החול עם הזריחה כדי לחוות חוויה מדברית מפוארת יותר.

המדבר

הוא מקור מים, עושר טבעי וחממה עבור מרעה וצמחי מרפא. זוהי סביבה קשה לבני אדם, בעלי חיים וצמחים, עם חום קיצוני ומקורות מוגבלים למזון ולמים. תוצאה, האמירויות שרדו, אבותיהם של הבדואים, עם מדברי נודד שעבר לחפש שטחי מרעה ממקום למקום בצפון אפריקה ובמזרח התיכון, והפך אותם לאנשים הגמישים ביותר בעולם.

הנוף המדברי של איחוד האמירויות הערביות

אותו חוצים הבדואים, מורכב מישורים עם לוחות חול, דיונות חול, סבקות, בורקות והרי שולחן. המדבר מהווה חמישית ממסת האדמה של כדור הארץ ו -80% משטח היבשה של איחוד האמירויות הערביות. רוב המדבר מקבל פחות מ 25 סנטימטרים של גשמים בשנה ולא הרבה גשם. —- הטופוגרפיה של דובאי שונה מאוד מזו של החלק הדרומי של איחוד האמירויות הערביות, כאשר חלק גדול מהנופים של דובאי הם בעלי דפוס מדברי חולי ולא מדבריות החצץ השולטים בחלקה הדרומי של המדינה. כ -10% מכל המדבריות על פני כדור הארץ מורכבות מדיונות חול, השאר הם מישורי חול סלעיים הרריים או מישורי מלח.

מזרחית לדובאי

מישור החוף עטור המלח המכונה סבאחה מפנה את מקומו לקו דיונות צפון-דרום. המדבריות החוליות השטוחות מפנות את מקומן להרי חג'ר המערבים, העוברים לאורך גבול דובאי עם עומאן (האטה). הרים אלה הם נופי הרים יבשים, מחוספסים ומחוספסים, המתנשאים עד 1300 מטר במקומות מסוימים.

ראוי לציון גם נחל דובאי ואזור אל-פאחידי

שני מרכזי המורשת העירונית של דובאי ומוזיאונים. זכרו כי דובאי היא בטוחה ומערבית יותר מרוב הערים המודרניות במזרח התיכון. קבל הזמנות במלונות, מסעדות וסיורים אחרים לפני שתחליט לבקר באיחוד האמירויות הערביות.

ידידנו הוותיק סאדיק וחברנו החדש נג'ייב היו מדריכי טיולים אדיבים

כדי להראות לנו צד אחר של העיר, התחלנו את הטיול שלנו בסיור למקום שרוב התיירים רוצים לראות: קניון דובאי, הקניון של כל קניוני האמירויות. חזרנו לקניון בכוחות עצמנו, ללא סיבה אחרת מלבד קרבה ליעדים אחרים.

לחזור למשהו ספציפי?

למה עושים הפרשת חלה

קיים לחם השזור כל כך עמוק במסורת ובתרבות, שיצירתו נחשבת לצורת אמנות, למסע רוחני ולסמל של אחדות. זהו עולם החלה, מרכז החיים היהודיים הנושא את

עוד בנושא »

מה מותר לאכול אחרי עקירה

המסע להחלמה לאחר חוויית עקירה, בין אם פיזית או גיאוגרפית, יכול לעתים קרובות להרגיש כמו ניווט במים לא נודעים. התמקמות בשגרה חדשה וחיזוק מחדש דורשים

עוד בנושא »

כדאי לדעת

דילוג לתוכן