הזוהר הצפוני בנורווגיה

אם אתם מתכננים טיול לנורווגיה כדי לרדוף אחרי אורות הצפון, הנה כל מה שאתם צריכים לדעת. במאמר זה אגלה כמה מהטיפים והטריקים הטובים ביותר לראות את הזוהר הצפוני בלילה, מהמקומות הפופולריים ביותר בעולם ועד לאטומים ביותר.

זה ללא ספק אחד המקומות הטובים ביותר לראות את הזוהר הצפוני בנורבגיה, וכשאתה רואה אותם כאן, זו הופעה מדהימה. זהו מקום מפורסם בנורבגיה, הידוע בשמי הלילה המרהיבים שלו, עם נוף מרהיב של חצי הכדור הצפוני של נורבגיה.

כמובן

ישנם יעדים רבים אחרים בהם תוכלו לבקר כדי לחוות את הזוהר הצפוני. אתה רק צריך לזכור שזה אף פעם לא ערובה לראות אותם בנורווגיה אלא אם כן אתה משלם עבור סיור. לנורבגיה יש כל כך הרבה מה להציע כמדינה בכלל, שמובטח לך שיהיה לך זמן מדהים, גם אם אתה אף פעם לא רואה את האורות.

אם אין לך מזל מספיק לראות את הזוהר הצפוני

ישנם הרבה סיורים מודרכים בנורבגיה כדי לראות אותם. טרומסו מציעה כמה מהנופים הטובים ביותר במדינה, כמו גם נופים נהדרים ממרכז העיר. אם אין לכם מזל, יש אפילו סיור מודרך לתצפית אורורה בקצה הצפוני של האי הצפוני ביותר של נורבגיה, ים ברנטס.

אם אתה רוצה לראות את הזוהר הצפוני בכל קו רוחב כלשהו

נורבגיה היא מקום טוב לבקר בו אם אתה מספיק צפוני. כמובן, אתה צריך להיות לפחות 30 מעלות צפונית לקו המשווה וליד הקוטב הצפוני, אז לא הייתי ממליץ על אוסלו רק כדי לראות את האורורה. אם אתה תוהה איזה חודש בנורבגיה הוא הטוב ביותר לראות את הזוהר הצפוני, הייתי אומר אוקטובר, אבל כמובן שאתה צריך לחכות עד 2024. לאלו מכם תוהים מתי הכי טוב בשנה לראות את הזוהר הצפוני נורבגיה בארה"ב, הופתעתי מהפרטים של תצפיתם.

אם אתם באוסלו ובאמת רוצים לראות את הזוהר הצפוני

האפשרות הטובה ביותר היא לעלות על מטוס לטרומסו, מקום במעגל הארקטי. למרות שזו עיירה קטנה עם פעילויות רבות ומיקום נהדר לראות את הזוהר הצפוני, זה לא המקום המושלם לצוד את הזוהר הצפוני.

לופוטן ממוקמת ממש מחוץ לחוג הארקטי

ולכן הזמן הטוב ביותר לראות את הזוהר הצפוני בנורבגיה הוא לעתים קרובות בספטמבר ובאפריל. אוקטובר ומרץ הם גם החודשים הגרועים ביותר לראות את הזוהר הצפוני, מכיוון שאין יותר משעת חושך. מרץ הוא גם אחד החודשים הפופולריים ביותר לביקור בנורבגיה, בגלל חודשי החורף הארוכים והטמפרטורות הגבוהות.

הזמן הטוב ביותר לראות את הזוהר הצפוני בנורבגיה

הוא בין השעות 5 ל -6 בבוקר, וזה נהדר, אבל קשה יותר כשהימים קצרים יותר, מכיוון שאין יותר משעה של אור וחושך. כאשר היום קצר, ניתן לראות את הזוהר הצפוני רק כשאין תנאים חיוניים לתופעה, כמו שמי לילה בהירים וירח בהיר.

אם אתה תוהה היכן לראות את הזוהר הצפוני בנורבגיה מחוץ לאוסלו, אנו ממליצים לך לקחת את הסיכוי הטוב ביותר. כמדריך גס, אוסלו נחשבת בדרך כלל למקום "הטוב ביותר" לראות את הזוהר הצפוני של נורבגיה.

אבל בכל מה שקשור לראות את הזוהר הצפוני בנורבגיה

אתה צריך ללכת הכי צפונה שאתה יכול להרשות לעצמך. ארכיפלג ספיצברגן הבלתי מאולף, שהוא ככל הנראה המקום הטוב ביותר לראות את הזוהר הצפוני של נורבגיה, ממוקם בכף הצפוני. זו הנקודה הצפונית ביותר של אירופה, וככל שאתה רחוק יותר מהעולם, כך יש לך סיכוי טוב יותר לראות אותה. אם יש לך סיכוי, פנה לכף הדרומי, מכיוון שיש לו נוף נהדר של כל המעגל הארקטי ואפילו של האוקיאנוס הארקטי.

אורות הצפון נראים גם כשפונים לשמש של חצות בקיץ ולשקיעות בחורף ובחורף.

לכן איי וסטרלן מפורסמים בכך שהם רואים את הזוהר הצפוני בנורבגיה ולכן מפורסם לראות את הזוהר הצפוני.

באופן כללי

לפלנד היא אחד המקומות הטובים ביותר לראות את הזוהר הצפוני בעולם, וזה הופך אותה למדינה החזקה והיפה ביותר לראות את הזוהר הצפוני בנורבגיה. זה הופך את איי וסטרלן למקום הפופולרי ביותר באירופה ובצפון אמריקה, ונורבגיה היא המקום השני הטוב ביותר על פני כדור הארץ והמקום השלישי הטוב ביותר בסקנדינביה. באופן כללי, זהו הראשון, השני, השלישי, הרביעי, החמישי, השישי, השביעי, השמיני, התשיעי, העשירי והאחת-עשרה הטובים ביותר מכל מדינות צפון אירופה.

עוד משהו שצריך לשים לב למקום בו תוכלו לראות את הזוהר הצפוני בנורבגיה: לכולכם יש סיכוי גבוה לראות את האקוליטים. זו תהיה חוויה בלתי נשכחת כשתראו אותם במחנה אורורה ליד טרומסו.

לחזור למשהו ספציפי?

למה עושים הפרשת חלה

קיים לחם השזור כל כך עמוק במסורת ובתרבות, שיצירתו נחשבת לצורת אמנות, למסע רוחני ולסמל של אחדות. זהו עולם החלה, מרכז החיים היהודיים הנושא את

עוד בנושא »

מה מותר לאכול אחרי עקירה

המסע להחלמה לאחר חוויית עקירה, בין אם פיזית או גיאוגרפית, יכול לעתים קרובות להרגיש כמו ניווט במים לא נודעים. התמקמות בשגרה חדשה וחיזוק מחדש דורשים

עוד בנושא »

כדאי לדעת

דילוג לתוכן