אשכוליות – סיבות שכדאי לאכול אותם

לא עבר כל כך הרבה זמן שמשקי בית קנו באופן קבוע אשכוליות לארוחת הבוקר, שתו מיץ אשכוליות טארט ואמרו לעצמם שהם בריאים.

הוא נחשב כמדכא תיאבון טבעי, מה שהוביל להתפתחות דיאטת האשכולית בשנות השבעים. גרסת המיקוד של דיאטת פירות ענבים כוללת בדרך כלל אכילה של כמה מנות אשכוליות ביום ונוטה להיות מגבילה ביותר במאכלים אחרים, אך ייתכן שיש חסרונות להגזים עם פרי הדר זה. דיאטת אשכוליות פירושה שאתה מקבל יותר מהחלק ההוגן שלך בפירות ענבים. אם כל השאר נכשל, תוכלו למנוע מבזבוז מוחלט של פירות הענבים על ידי ליהנות מכוס נחמדה של ויטמיקס, מיץ ענבים או אפילו מעט מיץ לימון.

המשך לקרוא כדי לראות מדוע אשכולית מועילה כל כך לארוחת הבוקר ואיך ליהנות ממנה. למידע נוסף על מדוע עליך לכלול אשכוליות בתזונה היומית שלך בגלל היתרונות הבריאותיים המונעים על ידי מדע ומדוע יש להוסיף אותה לתזונה היומית שלך.

מחקר מיפן מצא כי אנשים שאכלו באופן קבוע פירות הדר

כולל אשכוליות, היו בסיכון נמוך יותר לסרטן בהשוואה לאלו שלא אכלו פירות הדר. בשנת 2012 פרסמה איגוד הלב האמריקני דו"ח המציע כי תרכובת שנמצאה בחלק מהפירות והירקות בתזונה של אנשים עם פלבנואידים גבוהים שנמצאה בפירות הדר ובפירות אחרים כגון תפוזים ותפוזים, כמו גם פירות (כולל ענבים), עלול להפחית את הסיכון לאישה לשבץ. הדרים ואשכוליות עשירים בפלבנואידים, ומחקר הראה כי צריכה גבוהה יותר של פלבנואידים אלה יכולה להפחית את הסיכון לשבץ מוחי איסכמי, על פי המכונים הלאומיים לבריאות.

אשכולית ורודה ואדומה עשירה בנוזל החמצון בטא קרוטן

אשר קשור לסיכון נמוך יותר לשבץ. האשכולית הוורודה והאדומה עשירה בקרובי משפחה נוגדי חמצון שלה, בטא קרוטנים, והיא גם מקור טוב לנוגדי חמצון אלה. – מחקרים הראו כי אשכוליות צהובות ואשכוליות אדומות יכולות להוריד את רמת הכולסטרול LDL ולשפר את רמות הדם של נוגדי חמצון מגנים. אשכולית ומוצריה כמו מיץ ושמן מסייעים גם לשיפור עמידות האינסולין ולוויסות רמות הסוכר בדם, מה שעוזר לך להרגיש שובב יותר.

מכיוון שהפרי כה חזק

הוא עלול להפריע לתרופות, לכן פנה לרופא לפני שאוכלים אותו. תרכובות באשכוליות יכולות לנטרל סטטינים למספר ימים לאחר שאכלתם אחד מהם, אך לא למשך יותר משבוע. אם אתה באמת רוצה לשפר את הבריאות שלך, צריכה קבועה של אשכוליות יכולה לעזור. אם אתה נוטל תרופות, עליך תמיד לדבר עם הרופא לפני שתגדיל את צריכת האשכולית או מיץ הענבים. נכון לעכשיו, איש מקצוע רפואי לא ממליץ לשתות מיץ ענבים או לאכול פירות ענבים כדי להיות בטוח בעת נטילת סטטינים אחרים. עליכם להיזהר כשאתם נוטלים את התרופה וצורכים אשכולית או מיץ במקביל ואז אוכלים אותם באופן קבוע.

הדבר היחיד שצריך לדאוג לו

הוא איך מגדלים את הפרי, אז שוטפים אותו כמו שצריך לפני שאוכלים אותו. אם תגדל עץ אשכוליות מתוק בגינה שלך, היית מוודא שיש לך את כל צרכי האשכוליות היומיומיים שלך. אם אתם מקבלים ענבים טארטיים במיוחד, כמו ענבים לבנים שהם יותר טארט מענבים ורודים ואדומים, טפטפו עליהם מעט מים. עליהם להעדיף זני ענבים אורגניים, והבעיה היחידה היא שהם לא תמיד מחזיקים מעמד זמן רב כמו זנים אורגניים.

אם אתם אוכלים את כל הפירות, תוכלו ליהנות מכל היתרונות הבריאותיים ואתם תשכחו את האשכולית ואת היתרונות של תמצית הזרעים שלה כאשר אתם אוכלים את הבשר והקרום הלבן של האשכולית.

באופן מדאיג

מספיקה כוס אחת של מיץ אשכוליות בכדי לשלש את יעילות התרופה. אם אתה בוחר בדיאטת אשכוליות, אנא התייעץ עם הרופא שלך והתייעץ עם הרופא שלך לפני הוספת אשכולית לתזונה שלך. לפירות ענבים עלולות להיות תופעות לוואי לא בריאות אם אינכם מתייעצים עם רופא בהקדם האפשרי. אם אתם נוטלים תרופות מסוימות, עליכם להימנע מאכילת פירות ענבים, מכיוון שהפירות ידועים כמגדילים את כמות התרופות המסתובבות בדם, ובכך מגבירים את תופעות הלוואי.

אשכולית עשויה להכיל כמה תרכובות מעניינות התומכות במשקל בריא

אך מחקר על דיאטת האשכולית אינו משכנע במיוחד. צריכת אשכוליות אינה יכולה להוביל לירידה דרמטית במשקל המפורסמת בדיאטות אופנה. עם זאת, ישנן עדויות לכך שאכילת ענבים יכולה לעזור לירידה במשקל. כאשר בוחנים את ההשפעה שעשויה להיות לענבים על הסיכון לסרטן השד הבריאותי לאחר גיל המעבר, חשוב לשקול זאת מול היתרונות שהענבים יכולים להביא לתזונה הבריאה שלך.

אשכולית עשירה בויטמין C ועוזרת לשמור על מערכת חיסון בריאה

אך ניתן גם לשכוח שמדובר בפרי וללחוץ אותו ולשתות את המיץ. מחקר חדש שהוצג באסיפה השנתית של האקדמיה האמריקאית לתזונה ודיאטטיקה (APD) בניו יורק מספק שתי סיבות נוספות לשתיית מיץ אשכוליות: אשכולית היא ויטמין C. עשיר לסחוט את מה שיש בפרי וכל מה שיכול ייאכלו הם הפירות. פרי אסור זה נקרא על שם טעמו החומצי באופן בלתי צפוי, וויטמינים C ו- C עשירים, כמו גם תכונותיו נוגדות החמצון.

לחזור למשהו ספציפי?

למה עושים הפרשת חלה

קיים לחם השזור כל כך עמוק במסורת ובתרבות, שיצירתו נחשבת לצורת אמנות, למסע רוחני ולסמל של אחדות. זהו עולם החלה, מרכז החיים היהודיים הנושא את

עוד בנושא »

מה מותר לאכול אחרי עקירה

המסע להחלמה לאחר חוויית עקירה, בין אם פיזית או גיאוגרפית, יכול לעתים קרובות להרגיש כמו ניווט במים לא נודעים. התמקמות בשגרה חדשה וחיזוק מחדש דורשים

עוד בנושא »

כדאי לדעת

דילוג לתוכן