טאלין אסטוניה – טיפים למטיילים

נהניתי מאוד מהטיול שלי באסטוניה בשנה שעברה וכדי לעזור לך להפיק את המרב מזמנך בעיר המקסימה הזו, ריכזתי שבעה טיפים מעשיים לטיולים לטאלין. בפוסט זה אני משתף אתכם בכמה מהדברים הטובים ביותר לעשות ובמקומות הטובים ביותר לבקר בעיר, נוסף על כך. בין אם אתם מטיילים בין החסדים מימי הביניים של העיר העתיקה או מגלים מדוע הבירה המדהימה של אסטוניה היא אחד ממוקדי ההיפסטרים החדשים באירופה, הפעילויות הטובות ביותר בטאלין יעלו את הכל בפרספקטיבה. כאן תוכלו למצוא את כל המידע הדרוש לכם לתקופה נהדרת במדינה הבלטית הזו. תוכלו להשתעשע בטאלין ולקדם בזבוז מינימלי ונסיעה בת קיימא לטאלין, כך שתוכלו להרגיש בנוח ולעשות הכל. עכשיו, לאחר שהסרנו את כל הטיפים המעשיים, אנו מגיעים למקומות הטובים ביותר לבקר בהם. אם תרצה, יש יום בהלסינקי מדריך חובה, שכן הוא מהווה אלטרנטיבה טובה לטאלין.

אם אתם מבקרים בשאר המדינות הבלטיות (לטביה וליטא), תוכלו לעבור לאוטובוס שמגיע למרכז העיר טאלין במקביל לתחנת הרכבת או הרכבת.

המעבורת לטאלין

היא רק שעתיים נסיעה והעברה, כך שזה קל מאוד לעשות עם טיול יום לאסטוניה. אתה יכול לטוס מטאלינה להלסינקי ולקחת מעבורת מעיר לעיר, אבל אם אתה רוצה לראות את כל נקודות השיא של הלסינקי ביום אחד, אתה יכול. ניתן לשלב טיול לטאלינטין וחזרה בקלות עם אחד היעדים התיירותיים הפופולאריים ביותר בבלטי, הלסינקי. במהלך טיול זה, יותר פינים הולכים לכיוון השני להצטייד באלכוהול זול.

אם אתם מחפשים משהו הרפתקני יותר ותוהים מה לעשות בטאלין ביום בחוץ, תוכלו גם לעלות על הרכבת. אם זמנכם באסטוניה מוגבל ואתם מבצעים הלוך ושוב מהלסינקי לטאלינה, הייתי מציע לכם להזמין את שירות טאלינק סילחה ליין.

תוכלו לבדוק את הזמינות של אוטובוס התיור של טאלין

ריגה כאן או לבקר באתר הנוסעים לטיולים. אם יש לך יותר מיום אחד בטלינה ולוקח את מסלול הטאלינה הנ"ל מוקדם, תוכל לגלות יותר מהעיר. המקומות הטובים ביותר לבקר בטליני מפורטים ב"מסלולי טאלין "להלן.

רבות מהאטרקציות המרכזיות בטאלין סובבות סביב העיר העתיקה וזה המקום הטוב ביותר להתחיל בחיפוש אחר מקום לינה

תלוי היכן ממוקמות האטרקציות העיקריות, אלו אפשרויות הלינה הטובות ביותר בטאלינה ובסביבתה. מרכז מידע תיירותי אלטרנטיבי זה, המנוהל על ידי בני נוער מקומיים, מציע טיפים פנימיים טובים לטאלינה ומספק מידע על האטרקציות, בתי המלון והמסעדות בעיר.

במיוחד עבור מטיילים בודדים לטאלין

זוהי דרך נהדרת לפגוש מטיילים אחרים ולהכיר את העיר. Freetour.com, המציע את סיור ההליכה בטלינה, מכסה את כל העיר, בהדרכת מדריך אינפורמטיבי דובר אנגלית. מודרך על ידי אוהדי רכיבה על אופניים, הסיור לוקח אתכם דרך העיר העתיקה וחלקים אחרים בטאלינה, כמו גם אל כמה מהאתרים המרכזיים במרכז העיר. בקיצור, אם אתם מחפשים טיסה זולה יותר, אנו ממליצים לכם לחפש את טאלין (והלסינקי) מצד אחד ופשוט להוסיף את מחירי המעבורת למחיר המעבורת שלכם. אחת הדרכים הטובות ביותר להגיע לטאלינה במעבורת היא לקחת את המעבורת מהלסינקי, פינלנד.

אם אתם מחפשים מלון משפחתי בטאלין או סתם רוצים להרגיש בבית

עליכם לבחור ב- Airbnb בטאלינה. אם אתם מטיילים עם קבוצה ומחפשים לינה בעיר העתיקה, תמצאו את החוויה הרבה יותר משתלמת אם תבקרו בטאליני ותמצאו מקומות לינה בפנים העיר העתיקה.

בקיץ, ללא ספק ישנם המקומות המובילים עבור המקומיים שרוצים להרוס את אסם או ביתם בטאלינה. אם אינכם רוצים את הטוב ביותר לטאלין בחורף, הישארו במלון ותיהנו כשקר בחוץ, והישארו ערים עד מאוחר.

עיר מגניבה זו נגישה מהים הבלטי והיא אידיאלית עבור עצירת ביניים בטיולכם לבלטי

אל טאלין, אסטוניה, ניתן להגיע במטוס אם תרצו לטוס לעיר, או שתוכלו לקחת מטוס משבדיה ולעשות יום טיול חזרה בחציית הים בפינלנד. לאחר שביקרתם בבירת אסטוניה טלינה, תוכלו לגשת אליה מכל שדה תעופה במדינה, גם אם מדובר בנסיעה ארוכה ללטביה, וזה אידיאלי לאחר ביקור.

אם אתם מתכננים טיול יום לטאלין

קו המעבורת פועל 7 פעמים ביום, אך היו בטוחים שזה יהיה יום ארוך מאוד. בכל מקרה, קל להזמין מקום בטאלינה בשעה 8 בבוקר, לבוא בשעה 19:00 ואז לחזור להלסינקי. תוכלו לבקר בפרנו בטיולי היום שלכם מטאליני, או אם אתם מתכננים טיול יום אחד בלבד, עליכם לדעת היכן להישאר. עבור מרבית המטיילים זהו מקרה טיפוסי: במקום לבלות כמה ימים כעובר אורח, אתה מבלה את רוב הימים בעיר, ולו לזמן קצר.

לחזור למשהו ספציפי?

למה עושים הפרשת חלה

קיים לחם השזור כל כך עמוק במסורת ובתרבות, שיצירתו נחשבת לצורת אמנות, למסע רוחני ולסמל של אחדות. זהו עולם החלה, מרכז החיים היהודיים הנושא את

עוד בנושא »

מה מותר לאכול אחרי עקירה

המסע להחלמה לאחר חוויית עקירה, בין אם פיזית או גיאוגרפית, יכול לעתים קרובות להרגיש כמו ניווט במים לא נודעים. התמקמות בשגרה חדשה וחיזוק מחדש דורשים

עוד בנושא »

כדאי לדעת

דילוג לתוכן