מיהו הזמר המושמע ביותר בעולם?

אד שירן הוא היחיד שצבר ככל הנראה יותר משלושה מיליארד צפיות מאז צאת הסינגל שלו Think Loud באוקטובר 2014. Think Loud and Shape עקפו את המחול האחד של דרייק בספוטיפיי כשיר הכי זורם בכל הזמנים.

הוא האמן הנמכר ביותר, מוכר יותר מ -220 אלבומים ברחבי העולם, וארבעת אלבומי הסולו הראשונים שלו היו רב-פלטינה. הוא גם האמן היחיד שהיו לו לפחות שני אלבומים בעשירייה הראשונה של מצעד הבילבורד הוט 100.

בקולה הייחודי ובטקסטים הפואטיים שלה

היא העניקה השראה גם לגיונות של אמניות. פרנקלין הייתה גם החברה הנשית הראשונה ברולינג סטונס, להקת הרוק'נרול המצליחה בכל הזמנים. היא גם הופיעה לראשונה כאמנית סולו במצעד הבילבורד הוט 100 ונבחרה למוזיקאית הטובה ביותר על ידי קוראינו. — – היא קיבלה פרסים רבים ברחבי העולם והיא אחת מעשרת האמנים המצליחים בתולדות המוסיקה. הפרסים שלה כוללים את גראמי לאלבום הרוקנרול הטוב ביותר ואת פרסי המוזיקה של בילבורד לאלבום הרוקנרול הטוב ביותר בכל הזמנים. אלבומיה וסינגלים רבים הפכו אותה לאחת האמניות הנמכרות ביותר בזמננו, והיא בין 100 האמנים הפופולריים ביותר ב- Hot 100 של בילבורד.

ביונסה היא הזמרת העשירה ביותר בעולם עם הון הון. על פי מגזין פורבס, 500 מיליון דולר. השווי הנקי של טיילור סוויפט הוא מעל 400 מיליון דולר, מה שהופך אותה לזמרת המצליחה ביותר בתולדות המוזיקה ולאישה השנייה בעושרה באמריקה.

היא מכרה למעלה מ 75 מיליון תקליטים ברחבי העולם ויש לה הוקלט כמעט בכל מוזיקה אולם. כדי להוכיח את יכולותיה היא זכתה ב -18 גראמי, 112 סינגלים במצעד הבילבורד והפכה לאחת האמניות הנמכרות ביותר בתולדות המוזיקה ולאמנית הנמכרת השנייה בכל הזמנים. היא ידועה בשם "מלכת הנשמה" והאמנית המצליחה ביותר בתולדות ההיפ-הופ, והיא הוצגה על ידי פורבס כ"מלך המזומנים "של ההיפ-הופ. היא זכתה ב -18 גראמי, מכרה למעלה מ -100 מיליון תקליטים והיא המוזיקאית הנמכרת ביותר בעולם והאישה השלישית בעושרה בתולדות המוסיקה.

Believe "גם הפך לסינגל הגדול ביותר בכל הקריירה שלה והוצב במקום הראשון במצעד הסינגלים על ידי בילבורד בשנת 1999

היא אחת הזמרות הטובות בכל הזמנים שתיעברה את רגשותיה לשיריה וזינקה לראש הטבלאות, לעקוף לעיתים קרובות אלבומים של סלין דיון ומדונה.

קארי מכרה יותר מ -200 מיליון אלבומים ברחבי העולם והיא הזמרת ה -21 העשירה בעולם

עם שווי נטו המוערך ב -320 מיליון דולר עד 2021 הזמרת האוסטרלית, שעברה לאחרונה ללוס אנג'לס כדי להמשיך בקריירת המוזיקה שלה, היא אחת מזמרות הפופ המצליחות בכל הזמנים, ומכרה יותר ממאה מיליון אלבומים. הוא הגיע למקום הראשון פעמיים, אך רוב שיריו היו די גבוהים השווי הנקי של ג'סטין ביבר – 285 מיליון דולר – הופך אותו למוזיקאי השני בעושר ברשימה, מאחורי ביונסה בלבד.

בשבוע שעבר הוציאה את הסינגל הראשי שלה

דל מונדו, שהוא כיום השיר הכי מוזרם ב העולם. עם Spotify בראש הרשימה, אתה יכול התבונן בכל השירים שלהם וראה את השירים הפופולריים ביותר שלהם מרחבי העולם. גלה אילו מהשירים האהובים עליך הם בין 100 שירי הפופ הטובים ביותר בזמננו. כללנו את 10 השירים שהושמעו ביותר ב- Spotify, כמו גם אתרי מוסיקה פופולריים אחרים כמו iTunes, Google Play ו- Spotify Music.

חשבנו שתראה את הנשים האלה כזמרות בעלות השכר הגבוה ביותר בעולם

אז ציפינו שהן יופיעו בעשרת השירים המושמעים ביותר בספוטיפיי, בגוגל פליי ובאתרי מוסיקה פופולריים אחרים. כמה זמרים הופיעו ברשימה זו של 100 שירי הפופ הפופולריים ביותר בכל הזמנים? כנראה בגלל זה זה כאן, על פי יוטיוב, אבל לא לעשות את זה. כל כך הרבה שאי אפשר יהיה לכלול את כולם ברשימה שלנו.

הדבר הראשון שיצא מכל מי שמסתכל ברשימה זו הוא שלמרות שהטעם החי משתנה ברחבי הארץ, האמנים הפופולריים ביותר הם ראפרים. עשרת השירים המושמעים ביותר באתרי סטרימינג כגון Spotify ו- Google Play אינם בהכרח השירים הפופולריים ביותר ברדיו.

באשר לאיירון מיידן

השירים המושמעים ביותר הם מגוונים ומגיעים מכל אזורי הקטלוג שלהם. כמובן שישנן דרכים רבות שזמר גדול יכול להשתלב כאן, אך בשורה התחתונה כל זמר שרשום יהיה ברשימות המאזינים ביותר, תן או קח כמה וכאן. בהתחשב בכך שציינתי רק את עשרת הפופולריים ביותר שירים באתרי סטרימינג כמו Spotify ו- Google Play, ייתכן שלא תראה את האמנים המועדפים עליך. אם אתה מוצא זמר מועדף שהחמצתי, השאיר תגובה למטה!

לחזור למשהו ספציפי?

למה עושים הפרשת חלה

קיים לחם השזור כל כך עמוק במסורת ובתרבות, שיצירתו נחשבת לצורת אמנות, למסע רוחני ולסמל של אחדות. זהו עולם החלה, מרכז החיים היהודיים הנושא את

עוד בנושא »

מה מותר לאכול אחרי עקירה

המסע להחלמה לאחר חוויית עקירה, בין אם פיזית או גיאוגרפית, יכול לעתים קרובות להרגיש כמו ניווט במים לא נודעים. התמקמות בשגרה חדשה וחיזוק מחדש דורשים

עוד בנושא »

כדאי לדעת

דילוג לתוכן