לעשות מטבח גן בחצר – שווה או לא?

ההתקנה של מטבח חיצוני בגינה שלך היא מאותם פרויקטים אחרים של גינון שביצעת בעבר. אם אתם חושבים לבנות מטבחים חיצוניים בעצמכם בנווה מדבר פרטי בחצר האחורית, הנה כמה מהרעיונות האהובים עלי למטבח בחצר האחורית שאמורים לתת לכם השראה.

אם החצר האחורית שלך לא כל כך גדולה

המ"ר המרוחק על ידי מטבח חיצוני הוא שטח שאינו יכול לשמש לכיסאות, שולחנות או להסתובבות. אם יש לכם חצר אחורית קטנה ואין מידות אוניברסליות, תוכלו לקבל מטבח בחוץ בגינתכם. לחלופין, אם ברצונכם לבנות אזור ברביקיו, שילבו אותו כמעט בכל אזור גינה.

למרות שפרופורציות ממלאות תפקיד חשוב בבחירת מטבח חוץ

אין זה אומר שמטבח גדול בגינה קטנה לא נראה תקין. אני אוהב את הרעיון של גן עשבים בגינה שלי, שאני בטוח שתסכים איתו, והוא תוספת נהדרת לכל חלל חיצוני. אם אתם רוצים להצליח בקולינריה, מומלץ שיהיה לכם גינת עשבים בהישג יד מהמטבח החיצוני שלכם. וכבונוס, זהו גם מיקום אידיאלי עבור אזור ברביקיו, כך שניתן להגדיל מאוד את המטבח החיצוני שלכם.

ראשית

נבחר כמה שאלות שעליך לשקול לפני שאתה בונה את המטבח החיצוני שלך, ואז נעבור לשאלה כיצד לעצב אותו. לסיום, שוחחו עם מעצב הגינות שלכם על פרטים נוספים שיעניקו לו מראה מושך יותר. מטבחי החוץ בביתכם הם פרויקטים קטנים, ולכן חשוב לעשות סדר בדברים לפני התכנון והבנייה הרשמיים. שקול את 10 הסיבות האלה לגידול מזון אורגני והתחל עם הטיפים והטריקים הטובים ביותר לגינון לאורח חיים בריא ובריא.

בסופו של דבר

יש לך את כל העובדות שאתה צריך כדי להחליט אם המטבח החיצוני שלך שווה את זה. אם תחליט לטובת אפשרות זו, לא יהיה לך רק מטבח חיצוני שיכול לעמוד בקצב הפנים שלך, אלא גם להרשים את האורחים שלך. ומי שאוהב לבדר לא רק ירחיב את השטח החיצוני, אלא גם יתגורר באזור שהוא לא רוצה לעזוב.

זה תלוי במידה רבה בסוג המטבח החיצוני שאתה רוצה וכמה מהמטבח הפנימי שלך אתה רוצה לשכפל בגינה שלך

אם אתם מחפשים רעיונות למסיבות גן, סביר להניח שתביאו איתכם כמה דברים. זה קל יותר ככל שמטבחי החוץ שלכם קרובים יותר לביתכם, אך מצד שני עליכם לשלב בהם את מה שאתם צריכים לדעת.

כתוצאה מכך

בניית מטבח חיצוני יכולה להיות דרך נהדרת להוסיף משהו משעשע ומרחב להכנת אוכל. אם אתם עדיין לא מתכננים הרחבה מובנית לביתכם שמאכלסת מטבחי חוץ, כנראה שתחפשו ליצור אזור מקורה קבוע לבישול ואירוח. אם אתה לא מתכנן כבר הרחבה – מהרחבה של הבית לארוחות חוץ או מטבח מקורה – אז בטח תחשוב על יצירת פינת בישול חיצונית זמנית בגינה שלך, כמו גם פינת אוכל חיצונית או שטח נוסף. ליצירת אזורים מקורים קבועים לשף ובדרן.

אם אתה באמת רוצה מטבח חיצוני ונהנה מהחלל

אז זה עשוי להיות שווה את ההשקעה. עם זאת, אם אתה מוכן להשקיע סכום גדול, שקול כיצד לבשל במטבחי החוץ שלך. בין אם אתם מעוניינים לבנות עמדת ברביקיו משלכם או סתם שיהיה לכם מקום להקים אוכל לאורחים שלכם, בדקו את הרעיונות המדהימים האלה לבניית מטבח חיצוני. בניית המטבח החיצוני החלומי שלך יכולה להיות תהליך מורכב, אך בהחלט יש מקום לקצת כיף.

בחוות רוק ווטר

המטרה שלנו היא לבנות פרויקטים ומטבחים למגורים בחוץ שהופכים את המרחב החיצוני והחיצוני שלך לנעים ככל האפשר. על ידי השקעה במטבח חיצוני, תוכלו ליהנות ממרחב המגורים החיצוני שלכם מבלי להסתבך בכל פעם שאתם מכינים אוכל או מאכילים את האורחים. אם אתה בונה מטבח חיצוני בבית שלך, אתה בונה דרך לבלות יותר זמן בחוץ ואת היתרונות הבריאים הנלווים לכך. אם אתם שוקלים להוסיף מטבח חיצוני כדי לתבל את פוטנציאל הבילוי של מרפסת החצר האחורית שלכם, אנו מקווים לתת לכם את כל המידע הדרוש לכם כדי לבחור את מעצב הנוף המתאים להנחות אתכם בפרויקט בהצלחה.

על ידי השקעה במטבח חוץ

אתה יכול לשים את ביתך בתור להמרה האחרונה במטבח, למצב את עצמך לטובה בשוק הנדל"ן ההפכפך ולשפר את ערך המכירה החוזר של ביתך. אם כסף מהווה מכשול, ישנם מספר שדרוגים שתוכלו לבצע בגינה ובחוץ, כמו למשל ברביקיו במטבח החיצוני שלכם. עם אזור ברביקיו ובישול ומטבח פתוח, החצרות האחוריות ושטחי המגורים שלכם ישופרו עוד יותר. בנוסף, קיום מטבח חוץ יכול לסייע בהעלאת ערך הנכס שלך, כך שאם תחליט למכור את הבית, תבקש מחיר קנייה גבוה יותר.

לחזור למשהו ספציפי?

למה עושים הפרשת חלה

קיים לחם השזור כל כך עמוק במסורת ובתרבות, שיצירתו נחשבת לצורת אמנות, למסע רוחני ולסמל של אחדות. זהו עולם החלה, מרכז החיים היהודיים הנושא את

עוד בנושא »

מה מותר לאכול אחרי עקירה

המסע להחלמה לאחר חוויית עקירה, בין אם פיזית או גיאוגרפית, יכול לעתים קרובות להרגיש כמו ניווט במים לא נודעים. התמקמות בשגרה חדשה וחיזוק מחדש דורשים

עוד בנושא »

כדאי לדעת

דילוג לתוכן