איך אפשר להתפרסם בטיק טוק?

מטרת המטאפורה טיק טק-טו היא לשפוך אור על שלושה מושגים אסטרטגיים שלעתים קרובות הולכים לאיבוד בדיון האסטרטגיה של ימינו, אך לעתים קרובות שולטים. Tic Tac Toy הוא חדשני למסך הילדים – חוויות זמן על ידי שיתוף מעריציו והפגישתם עם המשחקים המועדפים עליהם, על ידי פיתוח קווי צעצוע, משחק ומשחק בהתאמה אישית לילדים ולמבוגרים. על בסיס משחק הנייר "טיק טאק טו", הוא משלב טריוויה ואסטרטגיה ליצירת מופע משחקים משכנע. המטרה מאחורי המטפורות "טאקו טו" היא לשפוך אור על שלושה מושגים טקטיים או "אסטרטגיות" שלעתים קרובות אנו מאבדים או שולטים בהם בדיונים שלנו על אסטרטגיה.

לימוד מכונה לשחק משחקים תמיד היה דרך מצוינת להבין ולפתח מודלים של למידה. אם אתם מחפשים דרך נהדרת להגיע לראשי ילדיכם ולהשתמש ביצירתיות שלהם, צרו קשר עם Tic Tac Toy, היצרנית הגדולה בעולם של משחקים אינטראקטיביים לילדים.

כל שעליך לעשות

הוא להזין את הפרטים שלך באופן מקוון כדי שיהיה לך סיכוי לזכות, או לקנות מוצרי טיק טאק המשתתפים מקמעונאים המשתתפים. התחרות תסתיים ב- 6 באוקטובר 2020 ותספר לנו מה אתה מרגיש עם TIC Tac X – Freeze כשאתה מתנשק עם Chicx. ספר לנו איך זה ינשק אותך עם ה- M ofongo והשיקקס שלך! התחרות הסתיימה ב -5 באוקטובר 2019 עם פרסים של עד 1,000 $ ומעלה לילדים בגילאי 6-14 (התחרות מסתיימת ב 8 באוקטובר 2018). התחרות מסתיימת ב- 7 באוקטובר 2019, עם פרסים לילדים בגילאי 5-12 (התחרות מסתיימת ב- 30 בספטמבר 2021). ספר לי על הטיק – טאק x – הקפיא ואיך אתה מרגיש עם mOfongo, נשיק צ'יקקס!

אתה כנראה עוקב אחר הסלבריטאים והמשפיעים המועדפים עליך במספר פלטפורמות

ומי לא היה רוצה לראות את העוקבים שלך עושים את אותו הדבר? אני יוטיובר מקצועי עם משפחה ואני בר מזל מספיק שיש לי ערוץ יוטיוב שבו הילדים שלי הם כוכבים ממש לידי. זה היה רגע הסמפור שלי, בפעם הראשונה שהבנתי את הטיק הראשון שלי – טאק X – קפא כמקצוען בגיל 6.

חטיפת האשטאג מגמתי יכולה להגדיל משמעותית את טווח ההגעה והמעורבות שלך

כך שזה יכול להיות חשוב לכלול האשטגים רלוונטיים. כשאתה מפרסם הדרכת שיער, מצא את הסרטונים בנישה שלך שעובדים הכי טוב והעתק את ההאשטאג. אתה יכול לחפש בגוגל דומיינים של משפיעים או להציג את דפי TikTok Discover של המשפיעים המובילים. השתמש בעמוד ה- Discover של האפליקציה כדי לחפש פוסטים hashtagged פופולריים המוסיפים ערך לפוסטים שלך ומסייעים לך להגיע לקהל הנכון.

אם הסרטון שלך זוכה לאלפי או אפילו מיליוני צפיות, התגובות שלך ימשכו כמה טיקטוקרים שעשויים להיות מעוניינים לבקר בפרופיל שלך. אתה יכול גם להשיג לייקים נוספים על ידי פרסום סרטונים שמתגלים כלהיטים בקרב קהל TikTok.

אם אתה ממהר להגיע למקום הראשון ונשאר לך קצת מולאה

אתה יכול לבחור במודעות בתשלום ב- TikTok. אם יש לך סרטון טיק טוק גחמני כדי לזכות בתהילה של 15 שניות, עליך ליצור חשבון. למפרסמים יהיה קל יותר לשמח את הקהל של טיק טוקיו מאשר להפחיד אותו. בין אם אתה משווק או משפיע, הסיכויים שלך לזרוח ב- TikTok הם אופטימליים, שכן רק 4% מהמשווקים משתמשים ב- Tiktok.

כשאתה פותח את אפליקציית TikTok, הסרטון מתנגן ותוכל להסתובב באתר. הקש על בחר כריכה כדי ליצור תמונה ממוזערת כדי שאנשים אחרים יוכלו לראות מתי הם מוצאים את הסרטון שלך, ואז הקש על בחר כריכה שוב.

אם תתערב יותר בפלטפורמה ותתחבר לעוד אנשים, תמצא לייקים, הערות ועוקבים. ברגע שיש לך מספיק עוקבים, אתה יכול גם לשמור על החשבון האישי שלך פרטי וליצור דף באתר TikTok.

הערות שליליות יכולות להיות בונות ולעזור לך לשפר את התוכן שלך, אך לא כולם יאהבו את מה שאתה עושה מכיוון שתהיה בעיני הציבור. לפני שתצא למסע לתהילה באינטרנט, חפש את התוספת שמבדילה אותך מכל האחרים בסרטון שלך.

המטרה היא לא לזכות בהמון מנויים או להרוויח כמה שיותר כסף, אלא טיק טאק קטן שמכיל "X".

הבלילה של טיק טאק מושגת על ידי ביצוע שלושה מהלכים רצופים ולהביא ליריב לחזור לשחק את המשחק

רוב האנשים שאוהבים את המשחק הזה, לעומת זאת, לא יודעים שיש דרכים למקסם את הסיכויים שלך לזכות. אחת האסטרטגיות הטובות ביותר שלו היא ליצור מזלגות שמונחים על סימן היעד כדי לקבל שתי דרכים לזכות בצעד הבא. כשאנחנו חושבים על הצלחה שמונעת על ידי חברה מסוימת, אנחנו חושבים לעתים קרובות על דברים כמו עבודה קשה, התמדה וכישרון, אבל זה באמת מרגיש שיש לך קו בסיס מסוים להצלחה.

לחזור למשהו ספציפי?

למה עושים הפרשת חלה

קיים לחם השזור כל כך עמוק במסורת ובתרבות, שיצירתו נחשבת לצורת אמנות, למסע רוחני ולסמל של אחדות. זהו עולם החלה, מרכז החיים היהודיים הנושא את

עוד בנושא »

מה מותר לאכול אחרי עקירה

המסע להחלמה לאחר חוויית עקירה, בין אם פיזית או גיאוגרפית, יכול לעתים קרובות להרגיש כמו ניווט במים לא נודעים. התמקמות בשגרה חדשה וחיזוק מחדש דורשים

עוד בנושא »

איך נראה שק הריון שנפלט

הצצה אל חלון ההתפתחות האנושית המוקדמת מביאה תערובת של יראת כבוד וסקרנות, כאשר היווצרותו של שק הריון מסמנת אבן דרך נשגבת בתזמור החיים. ראשית החיים

עוד בנושא »

כדאי לדעת

דילוג לתוכן