האם צריך ויזה לארצות הברית?

לפני שתקבל ויזה לארה"ב, עליך לנקוט כמה צעדים. אנשים רשאים להיכנס לארצות הברית במסגרת תוכנית ויתור על ויזה, כמתואר במאמר זה, כדי שיוכלו לבקר בארצות הברית באשרת שהייה זמנית מסוג B-2 עד שנתיים או בוויזה שאיננה מהגרת. VWP באמצעות תוכנית ויתור על ויזה, אך אם ברצונך להגיש בקשה לוויזה B.2 בכניסה לארצות הברית, עליך לקבל אשרה למבקרים מארצות הברית ומהודו. תחת המשטר ללא ויזה, אנשים ממדינות כמו סין, הודו ופקיסטן, איתם אנו מקיימים יחסים קרובים, פטורים מדרישות הוויזה ויכולים לנסוע עם ה- VWAivers במקום עם B. כמו בכל אשרה, לאחר שהתחלת בתהליך קבלת הויזה שאיננה מהגרת (טוב לשהייה זמנית), יש כמה צעדים שיש לנקוט.

האם צריך ויזה לארצות הברית? יש חובת הנפקת ויזות לארה"ב למטייל הישראלי במידה ואין לכם דרכון של מדינה זרה כמו פורטוגל, צרפת וכדומה. יש לקבוע תור מראש לשגרירות האמריקאית ולעבור אצל הקונסול כדי לקבל את אשרת הכניסה לארצות הברית!

אם פג תוקפו של הדרכון של מבקשך

תצטרך להגיש בקשה לוויזה חדשה למצרים לארצות הברית. אנשים שאינם אמריקאים החיים בארה"ב ומבקשים לבקר באירופה עשויים להזדקק לוויזה בהתאם לאומיותם. אם נדחתה כניסה למדינות האיחוד האירופי, ייתכן שתצטרך לחזור לארצות הברית, אך אם אתה בארה"ב עם אשרת ביקור או אשרת B1 או B2, אינך זקוק לוויזה. הערה: אם הוגשה בקשה לוויזה האיחוד האירופי שלך בשגרירות שנגן האחראית במדינתך, לא תצטרך עוד ויזה עם כניסתך לאירופה ותוכל להגיש בקשה לוויזה הרגילה שלך לשיינגן בהקדם האפשרי. אם יש לך דרכון ישן בכתב יד ואתה מעוניין לנסוע לארצות הברית, עליך לבקש ויזה בשגרירות או בקונסוליה הקרובה ביותר של ארה"ב. אם אתם מתכננים חופשה בחו"ל ואינכם בטוחים אם אתם זקוקים לוויזה או לא, פנו לשגרירות שלכם על מנת לאמת את המסמכים הנדרשים לכניסה.

מטרת ראיון הויזה

היא שהפקיד הקונסולרי יקבע אם אתה כשיר לקבל אשרת סטודנטים לארה"ב ואיזו קטגוריית ויזה מתאימה לך. מטיילים בקטגוריה זו המעוניינים לבקר בארצות הברית, לקבל ויזה תקפה מהמחלקה המתאימה או להגיש בקשה לוויזה ומאמינים כי הם יכולים לזכות בחריג הלאומי של ריבית, עליהם לפנות לשגרירות או לקונסוליה הקרובה של ארה"ב לפני נסיעה. אנשים המעוניינים לעבוד בארה"ב דורשים אשרת עבודה ויש לפנות אליך על מנת לאשר את דרישות הכניסה שלך. תיירים בקטגוריות אלה המעוניינים לנסוע, בעלי אשרות תקפות מהמחלקה הרלוונטית או מעוניינים להגיש בקשה לוויזה, אך מאמינים כי הם יכולים להעפיל למעט אינטרסים לאומיים חייבים לפנות לשגרירויות או לקונסוליות של האיחוד האירופי הקרוב לפני נסיעה.

אם אתה בארה"ב בוויזה במסגרת תוכנית ויתור על ויזה ונמצא במצב שיכול להצדיק הארכת שהותך במדינה זו

התייעץ עם עורך דין להגירה. כמו כן גלה כיצד להשיג עבודה בארצות הברית כעובד זר וקרא את המדריך שלנו כדי להתחיל איתנו נסיעת עסקים.

אם קראת מאמר זה וכבר משוכנעת שאינך זקוק לוויזה בכניסה לאירופה מארה"ב

קרא את המאמר שלנו על דרישות הכניסה לאזרחי ארה"ב לאיחוד האירופי. כפי שאמרתי, אם מונעים ממך להיכנס לאזור שנגן, שהוא המשטר ללא ויזה שהנהיגו מדינות באיחוד האירופי, עליך להגיש בקשה לוויזה של שנגן בארצות הברית.

בינתיים אזרחים ממדינות אחרות ברחבי העולם זקוקים לויזה לביקור בארצות הברית, אך לאו דווקא מאותן סיבות כמו האמריקאים.

החריג לדרישה לקבל אשרת כניסה

הוא שמטיילים ממדינות מסוימות זכאיות עשויים להיות רשאים לבקר בארצות הברית בוויזה B-2 לתקופה של עד 30 יום. אמנם אשרת עבודה (תיאורטית) עדיין תקפה לפרק זמן מסוים, אך אינך רשאי להשתמש בוויזה למשך 30 יום בכניסה לארצות הברית. אתה יכול להשיג אשרת ביקור אם אתה רוצה לעזוב בקרוב יחסית ולהזכה בוויזה אחרת אם אתה עוזב שוב. בעת הגשת בקשה לוויזה B-2, עליך לספק לקצין הקונסולרי את רשימת הסיבות שלך לביקור בארצות הברית, יחד עם תוכנית לביקורך. אם אתם מתכננים לבקר או להיכנס לארצות הברית למשך יותר ממספר ימים, מסיבות עסקיות או אישיות, תוכלו להעפיל.

מטיילים עם תוכנית ויתור על ויזה מוזמנים להגיש בקשה לאישור זה לפני שמתחילים לתכנן את נסיעתם

שכן אזרחי ארה"ב הנוסעים לארצות הברית במסגרת תוכנית ויתור הויזה חייבים להגיש בקשה ל- ESTA לקבלת אישור נסיעה לפני תחילת נסיעה לְתַכְנֵן. עליך להגיש בקשת ESTa מרצון למשך בקשת הוויזה שלך ובקשת אישור הנסיעה שלך לפני כניסה ויציאה מארצות הברית.

לחזור למשהו ספציפי?

למה עושים הפרשת חלה

קיים לחם השזור כל כך עמוק במסורת ובתרבות, שיצירתו נחשבת לצורת אמנות, למסע רוחני ולסמל של אחדות. זהו עולם החלה, מרכז החיים היהודיים הנושא את

עוד בנושא »

מה מותר לאכול אחרי עקירה

המסע להחלמה לאחר חוויית עקירה, בין אם פיזית או גיאוגרפית, יכול לעתים קרובות להרגיש כמו ניווט במים לא נודעים. התמקמות בשגרה חדשה וחיזוק מחדש דורשים

עוד בנושא »

כדאי לדעת

דילוג לתוכן