ביטוח רפואי לסטודנטים בחו"ל

אם אתה סטודנט, מרצה או מדען בינלאומי ורוצה לעשות ביטוח בריאות במהלך הלימודים או לעבוד בחו"ל, מומלץ לבצע פוליסת ביטוח לימודים בחו"ל. אם אתה לומד במדינה זרה כמו ארצות הברית, קנדה, אירופה, אסיה, אפריקה, אמריקה הלטינית, המזרח התיכון או אסיה-פסיפיק, עליך להיות סטודנט או מרצה בינלאומי בזמן שאתה לומד או עובד בחו"ל.

למרות שעליכם לקיים גם ביטוח בריאות מבוסס ארה"ב

עליכם לזכור כי ייתכן שפוליסות אלה אינן מכסות אתכם מחוץ לארה"ב. אם כבר יש לך ביטוח בריאות, אתה יכול להשתמש בכיסוי חובה של CISI בחו"ל כביטוח ראשוני, ואילו ביטוח משני לכיסוי בחו"ל אינו מכוסה בארצות הברית. אם תחליט לקנות, וודא שאתה מבוטח, שכן סביר להניח שפוליסת ביטוח הבית לא תעבוד במדינת המגורים החדשה שלך. הירשם לסטודנטים על ידי לקיחת תוכנית ביטוח המוצעת על ידי בית הספר שלך, כגון התוכנית הבינלאומית לביטוח בריאות סטודנטים (ISIP).

אם יש לך ביטוח בריאות משלך או שאתה נמצא בארצות הברית

GeoBlue הוא ביטוח נסיעות נוסף. אם אתה עומד בכל הדרישות, גם אם אינך משתתף בתוכנית המוצעת בקמפוס, תירשם לפוליסת ביטוח כמו בעת שנרשמת לטיולי סטודנטים. אתה לא יכול לבטל את הסכמתך, אבל אתה יכול לקנות אותו במדינתך כדי לעמוד בקצב מה שיש לבית הספר שלך להציע כל עוד אתה מתנהג בעצמך בבית הספר. למרות שישנם ספקים המציעים כיסוי ביטוחי Geo Blue באמצעות תוכנית זו, תלמידים הנמצאים בתכנית ISIP מוותרים על כל שכר הלימוד הקשור לביטוח בריאות בחו"ל.

GeoBlue מספקת שירותים רפואיים בשווי של עד 250,000 $ במהלך שהות בחו"ל

סביר יותר שסטודנטים שרוצים לעזוב את הארץ למספר חודשים יזדקקו לביטוח בריאות בינלאומי ועשויים גם לבחור בביטוח נסיעות. ברטו, מ- Squaremouth, מציין כי לא ניתן לכסות את עלות הלימודים לתכנית בחו"ל בביטוח נסיעות מכיוון שהיא אינה מתחשבת בעלויות הנסיעה. למרות שסטודנטים AU בחו"ל גובים תשלום עבור התוכנית במהלך לימודיהם בחו"ל, עלויות הביטוח כלולות בדמי התוכנית.

אם אין תוכנית מיוחדת שתושלם בחו"ל, בית הספר ידאג לביטוח עבורך. אם אתה סטודנט עם ויזה, תזדקק לביטוח בריאות בינלאומי לסטודנטים, גם אם בבית הספר שלך אין ביטוח.

אוניברסיטאות מסוימות מציעות ביטוח בריאות קבוצתי מסובסד

וחלק מהאוניברסיטאות מאפשרות לך לוותר עליו אם תוכל לספק הוכחה למצב רפואי כגון התקף לב, שבץ מוחי או מחלה קשה אחרת. יש אוניברסיטאות המציעות תוכנית ביטוח בריאות מסובסדת לסטודנטים בינלאומיים, אך יש לזכור כי מכללות ואוניברסיטאות מסוימות אינן מקבלות ביטוח עבור תוכנית זו, לכן עליכם לזכור זאת תמיד כאשר אתם מחפשים כיסוי בריאותי וביטוחי בינלאומי עבור הסטודנטים שלכם.

במצבים בהם סטודנטים בינלאומיים נוסעים ללא תלות במדינת מולדתם

הם יכולים לבחור לעשות ביטוח בינלאומי בבריטניה. במצבים מסוימים, בהם סטודנט בינלאומי נוסע באופן עצמאי למדינת מולדתו, הוא או היא עשויים גם לבחור להוציא את כיסוי הבריאות והביטוח הבינלאומי בבריטניה.

ביטוח בריאות סטודנטים טוב נותן לך את ההבטחה שאם אתה זקוק לעזרה רפואית בעת לימודים בחו"ל

לא תצטרך לשלם אלפי דולרים בחשבונות רפואיים כאשר אתה זקוק להם ביותר. אמנם סביר להניח שמערכת ביטוח הבריאות בארה"ב לא תציע לך כיסוי זה במהלך הלימודים שלך בחו"ל (וגם אם כן, היא לא תמיד קיימת), עליך לבדוק מול חברת ביטוח הבריאות שלך איזה ביטוח אתה מציע במדינתך. תוכנית בריאות הסטודנטים הבינלאומית יכולה לספק גישה לטיפול רפואי איכותי ולביטוח, כאשר נסיעה לחו"ל ללא ביטוח עלולה לגרום לעלויות יקרות ולטיפול רפואי בלתי צפוי. למרות שסביר להניח שביטוח בריאות בארה"ב לא יספק לך כיסוי בזמן שאתה לומד בחו"ל, ולהיפך, ביטוח הבריאות והביטוח הבינלאומי שלך יכולים להקל עליך לפנות לרופא לבדיקות שגרתיות. אם אתה סבור כי פוליסת הביטוח הנוכחית שלך אינה מספקת לך כיסוי רפואי מספיק במהלך שהותך או בנסיעותך באירופה, תוכל לברר אודות תוכניות בריאות שעושות זאת. כדי להבטיח שיש לך את התוכנית הנכונה, ביטוח האזרחים הבינלאומי מציע לך מגוון אפשרויות העומדות בדרישות חברת הביטוח שלך במדינתך, כמו גם במדינות אחרות, או עולות עליהן.

לימודי חוץ אפשריים לאזרחי ארה"ב הלומדים בחו"ל או שנרשמים ישירות לבתי ספר זרים. סטודנטים הזכאים ללמוד בחו"ל בארצות הברית כלולים בתוכניות הביטוח של GeoBlue.

לפני קבלת הצעה ללימודים בחו"ל, הסטודנטים מתבקשים למלא טופס כדי לציין שהביטוח שלהם בינלאומי. מחיר ביטוח לימודים בחו"ל ישתנה בהתאם למספר הסטודנטים וסוג ביטוח הבריאות בארצות הברית.

לחזור למשהו ספציפי?

למה עושים הפרשת חלה

קיים לחם השזור כל כך עמוק במסורת ובתרבות, שיצירתו נחשבת לצורת אמנות, למסע רוחני ולסמל של אחדות. זהו עולם החלה, מרכז החיים היהודיים הנושא את

עוד בנושא »

מה מותר לאכול אחרי עקירה

המסע להחלמה לאחר חוויית עקירה, בין אם פיזית או גיאוגרפית, יכול לעתים קרובות להרגיש כמו ניווט במים לא נודעים. התמקמות בשגרה חדשה וחיזוק מחדש דורשים

עוד בנושא »

כדאי לדעת

דילוג לתוכן