קרלובי וארי אטרקציות

קרלובי וארי היא לא עיר ענקית, היא מורכבת בעיקר מספא ובתי מלון גדולים וצבעוניים, אבל יש הרבה דברים לעשות אם אתה רוצה לבלות קצת בספא, לצאת לטיול, לטייל ביער או להירגע בתוך ספָּא. בקרלובי וארי יש הרבה מה לעשות, מלגימת מי מעיינות חמים ועד ביקור במוזיאונים וכנסיות, יש הרבה מה לגלות בעיר. אם אתה מעוניין בעיר, אתה יכול לעשות את זה תוך מספר שעות בלבד. זה כולל את מגדל התצפית דיאן, הממוקם על גור גרנדהוטל וגובהו 547 מטר.

מגדל התצפית דיאנה

הוא מקום פופולרי לביקור, מכיוון שהוא מכיל הרבה מהאטרקציות יוצאות הדופן שניתן לגלות בקרלובי וארי. קשה למדי להגיע להליכה לפארק ברגל, שכן הוא ממוקם באמצע היער, לא רחוק מגראנדהוט גור, אבל לא רחוק מדי. אסור לפספס את העמודים, אם כי הם נגישים רק למי שלא מבקר. ממגדל התצפית דיאנה תוכלו לראות את העיירה הצבעונית קרלוביצה השוכנת בתוך יער ירוק.

קולונדה מיל

היא הכי מרשימה וקל לזיהוי של העמודים, ותזמורת הספא מעניקה כאן קונצרט בחינם מדי שנה. ניתן להגיע אל מעיינות תרמיים רבים של קרלובי וארי ממושבה זו, המכונה "טחנת הטחנה" או "טחנת המעיין התרמי". אתה יכול לראות בדיוק מהיכן המעיינות מגיעים מהאדמה ולהתפעל מהסלעים הייחודיים של המעיינות התרמיים, האופייניים לקרלובי וארי. אם אתם מחפשים תצלום נהדר של המקום הזה, תוכלו לעשות זאת ברגל כשהוא מופיע מאחורי המעי הגס.

79 מעיינות חמים התגלו בקרלובי וארי

ב 13 מהם ניתן לבקר על ידי כיתות העיר. ישנם עמודים אחרים בחלקים אחרים של העיר, כמו מרכז העיר והכפר ויסוליה. אם אתה רוצה לדעת באילו מרכיבים סודיים משתמשים להכנת המשקה הזה, אתה יכול לבקר במוזיאון. משקה זה זמין ברוב הפאבים והברים בקרלובי וארי ואם אתה מעוניין במידע נוסף על מה שאתה עושה ולא נניח בקרלוביצה, אז כדאי לבקר בספא הבירה הזה בקרלובי וארי.

תלמדו גם איך להגיע מפראג לקארלובי וארי

הממוקמת במרכז פראג, רק כמה דקות הליכה ממרכז העיר. אם אתם אוהבים אדריכלות ישנה, כדאי לכם לבקר בעיר העתיקה העיר ויסוליה, אחת הערים העתיקות ביותר בצ'כוסלובקיה. בדרך תוכלו להתפעל מהנוף הצ'כי היפהפה ולהירגע אם אתם נוסעים בין פראג לקרלוביצה או בין הערים קרלובה, פראג – וארזה וקלדנו.

Of כמובן, אחת הפעילויות המפוארות ביותר בקרלובי וארי היא ביקור הטיפול. זה בהחלט חובה לכל מה שאתה עושה בקרלובי וארי, בין אם אתה משתתף בקונצרט או בסרט.

אכן

קרלובי וארי נחשב למרפא כל כך עד שממשלת צ'כיה מסבסדת באופן קבוע את שהות הספא לאזרחיה. למרות שלא תמצאו אמבטיות באוויר הפתוח לרחצה, ישנם מגוון ג'קוזי עם טמפרטורות שונות מהם תוכלו לשתות. ריכזת רשימה של 11 דברים שכדאי לך לעשות בקרלובי וארי.

אם אתה רוצה לחקור את קרלובי וארי

אנו ממליצים לך לחקור אותו יחד, ואם יתמזל מזלך, תמצא אחד כזה בפראג ובקרלובי וארי. למטיילים מתקדמים, מומלץ לרכוב על אופניים מפראג לקרלובי וארי, מכיוון שחלק זה של צ'כיה הוא הררי ואפשר לרכוב גם בעלייה וגם בירידה לאורך הדרך. אם יש לכם כרטיס קרלובי וארי, משלימים את הטיול מדי יום ותוכלו לנסוע ללא תשלום כאשר אתם רוכשים כרטיס ליום הבא או השני.

אם אתם מחפשים מקום אחר בקרלובי וארי

חשבו לבקר בטירת Loket הסמוכה, אך דאגו להקדיש זמן לחזור לפני הביקור. ישנם מספר מדריכי תיירות בקרלובי וארי הזמינים באינטרנט, בהם תוכלו לבקר באופן מקוון לקבלת מידע מפורט יותר על העיר ומראותיה, כמו גם על ההיסטוריה של האזור.

אחד המעיינות החמים הטובים ביותר לבקר בקרלובי וארי ומה לעשות בקרלובי וארי

הוא עמוד המעיין התרמי. Vridelni הוא בניין מודרני שנבנה בין השנים 1969 עד 1975 בסגנון אדריכלי פונקציונליסטי. מבקרים רוסים בספא קרלובי וארי, שנבנה בסוף המאה ה -19 ככנסייה אורתודוכסית מפוארת.

אם אתה רוצה לנסוע מפראג לקרלובי וארי

סיורים מודרכים הם אידיאליים אם אתה מארגן סיור של יום שלם כדי לייעל את התיור שלך. אם אתה נוסע לפראג באוטובוס, אתה יכול לקחת רכבת לקארלובי וארי מתחנת דולני נדרזי או רכבת מקארלובי וארי לעמוד המעיין התרמי ומשם לרידלני. בקרלובי וארי יש שלוש משרדי תיירות במרכז העיר, מרכז העיר ולשכת התיירות של צ'כיה.

לחזור למשהו ספציפי?

למה עושים הפרשת חלה

קיים לחם השזור כל כך עמוק במסורת ובתרבות, שיצירתו נחשבת לצורת אמנות, למסע רוחני ולסמל של אחדות. זהו עולם החלה, מרכז החיים היהודיים הנושא את

עוד בנושא »

מה מותר לאכול אחרי עקירה

המסע להחלמה לאחר חוויית עקירה, בין אם פיזית או גיאוגרפית, יכול לעתים קרובות להרגיש כמו ניווט במים לא נודעים. התמקמות בשגרה חדשה וחיזוק מחדש דורשים

עוד בנושא »

כדאי לדעת

דילוג לתוכן