מהם 5 המדינות המתוירות ביותר בעולם?

ארגון התיירות העולמי של האו"ם פרסם זה עתה את רשימת המדינות המתויירות ביותר בעולם. בהתבסס על הנתונים העדכניים ביותר (PDF) שהם אספו, זה משקף את עשר המדינות הכי פחות ביקרו בהן אתה יכול למצוא יופי טבעי יפה, תרבות והיסטוריה מבלי שתצטרך לדחוף מקל סלפי דרך הסבך. בין אם אתם באגם תרמי – ארץ מים או גן עדן טרופי ביערות הגשם – חפרו במדינות המתויירות ביותר בעולם. להלן חמשת הטיפים המובילים שלנו ולמה הם צריכים להיות ברשימת החובה שלך – עיין ברשימה.

זו רשימה של המדינות המתויירות ביותר בעולם שאתה צריך לראות בעת תכנון טיול ברחבי העולם

יש לנו מידע על 10 המדינות המתויירות ביותר, מהן וכיצד לבקר בהן. להלן תגלה עוד מדוע מדינות אלה הן מגנט תיירותי ומדוע הן צריכות להיות ברשימה שלך.

חלק מהמדינות המתויירות ביותר בעולם מפתיעות אותנו

אחרות פופולריות מבחינה אזורית ואחרות פחות. להלן טבלה המפרטת את 10 המדינות המובילות ביותר בכל אזור ואת המדינות עם מספר המבקרים הגבוה ביותר. אם אתה רוצה לעקוב אחר ההמונים ולדעת היכן להימנע מהם, הנה 10 המדינות המתויירות ביותר בכל אזור. מאמר זה מדגיש את חמש המדינות עם הכי הרבה ביקורים, עם סקירה קצרה של המדינות עם מספר המבקרים הגבוה ביותר לנפש והיעדים הפופולריים ביותר.

המדינה האירופית ידועה ביעדיה התיירותיים המגוונים והיא אחת המדינות המתויירות ביותר בעולם

עם 86.9 מיליון תיירים בינלאומיים בשנת 2017. נתון זה מייצג יותר משליש מכל המבקרים הבינלאומיים בים התיכון. מדינה, מה שהופך אותה ל"מדינה המתויירת ביותר "בעולם. רשימת המדינות המתויירות ביותר בעולם בוויקיפדיה היא אוסף של מדינות ים תיכוניות, עם 11.6 מיליון מבקרים בשנת 2014 ו- 9.5 מיליון בשנת 2015.

סין הפכה לאחת המדינות המתויירות בעולם עם הכי הרבה

נצפה בשווקי תיירות מקומיים ויוצאים. סין משכה 60.3 מיליון מבקרים עצומים בשנת 2017, והעלתה אותה לרשימת "המדינה הכי מבוקרת". קל להבין מדוע סין הפכה לאחד מיעדי התיירות הפופולריים בעולם, מבורכת ביעדים הפופולריים ביותר בעולם כמו בייג'ינג, שנחאי, גואנגדונג ובייג'ינג. הנוף, התרבות והאוכל של העיר הם הסיבות שהופכות את סין ליעד פופולרי עבור תיירים מכל שכבות האוכלוסייה ומכל רחבי העולם.

ארצות הברית

היא אחת המדינות ברשימה זו שמושכת אליה סוגים שונים של תיירים, ולכן היא היעד הפופולרי ביותר עבור תיירים מכל רחבי העולם, לא רק מארצות הברית. במהדורה האחרונה הייתה זו אחת המדינות הפחות מתוירות בעולם, אך הגידול במספר התיירות הוריד אותה מהרשימה. שני הדברים האלה הופכים אותה למדינה השנייה בה הכי מתוירת ברשימה השנה, אחרי סין. יחד עם עשרת הראשונים האחרים, זהו היעד המתוייר ביותר בהתבסס על כניסות תיירים בינלאומיות. על פי מדד התיירות העולמי, 86.9 מיליון תיירים בינלאומיים נמשכו מרחבי העולם בשנת 2017, לעומת 87.5 מיליון בשנת 2016, גידול של 1.2 מיליון תיירים לעומת 2016. 10 המדינות עם הכי הרבה תיירים הגיעו בממוצע ל -2.1 מיליון תיירים. תיירים ליום, 1,000 יותר מאשר בשנה הקודמת.

הטבלה שלהלן מציגה את 20 המדינות המתויירות ביותר והפחות ביקרו בעולם בהתבסס על מספר כניסות התיירים הבינלאומיות ביום לאותה תקופה בשנת 2017

מדינות אירופה שולטות באופן שהן נחשבות לביקורות ובדרך הם מוקפים על ידי תיירים בינלאומיים.

כפי שניתן היה לצפות

יש אזור באחת המדינות המתויירות ביותר שמושך את המבקרים הזרים ביותר למדינה זו. מדינת הולנד היא הפחות מבוקרת בעולם, עם מטיילים ממדינות הסביבה, ואחריהם אמריקה ואסיה. המבקרים היחידים הם מטיילים שמנסים לבקר, אך הרשויות המקומיות אומרות לך שאף אחד לא הולך לשם. הסיבה היא שיש יותר כלי רכב מאנשים, והסיבה היחידה למספר המבקרים הנמוך היא שמטיילים מנסים לבקר.

בריטניה

היא המדינה השמינית המתויירת ביותר בעולם, והכפרים הנופיים שלה, הכפרים והגבינה שלה – תחרות הגלגול סייעה לבריטניה לראש רשימת המדינות המתוירות ביותר – ביקרה במדינות באירופה ובמזרח התיכון. . התרבות המקסיקנית תוססת מאוד, המדינה עשירה בהיסטוריה ובתרבות, כמו גם אוכל טוב, מה שהופך אותה ליעד פופולרי עבור תיירים מכל רחבי העולם. האוכל שרבים מאיתנו אוהבים ויודעים ליהנות ממנו הוא מה שמציב את מקסיקו בעשרת המדינות הפופולריות ביותר שלנו.

לחזור למשהו ספציפי?

למה עושים הפרשת חלה

קיים לחם השזור כל כך עמוק במסורת ובתרבות, שיצירתו נחשבת לצורת אמנות, למסע רוחני ולסמל של אחדות. זהו עולם החלה, מרכז החיים היהודיים הנושא את

עוד בנושא »

מה מותר לאכול אחרי עקירה

המסע להחלמה לאחר חוויית עקירה, בין אם פיזית או גיאוגרפית, יכול לעתים קרובות להרגיש כמו ניווט במים לא נודעים. התמקמות בשגרה חדשה וחיזוק מחדש דורשים

עוד בנושא »

כדאי לדעת

דילוג לתוכן