מה צריך לבדוק לפני שמתחילים שיעורי גיטרה?

במאמר זה אדבר על מה שאתה מצפה ממני כאשר אתה מצפה שאענה על כמה מהשאלות הבוערות שלך בנושא הוראת גיטרה, תיאוריית גיטרה ותרגול גיטרה.

טריקים לגיטרה מכילים את קורסי הגיטרה המקוונים הטובים ביותר שתוכלו למצוא

אך אל תטעו בנושא, כיצד לנגן אקורדים לגיטרה בזמן הקצר ביותר מהבית או מבית הספר. פלטפורמה מקוונת זו יכולה להציע את הדרך הטובה ביותר ללמוד שיעורים ושירים לכולם, וזה לא משנה אם אתה גיטריסט מקצועי, מתחיל או אפילו מורה לגיטרה חובב. למרות שאולי לא תוכל להירשם לשיעורי גיטרה שבועיים, ChordBuddy מאפשר לך ללמוד גיטרה לבד, מבטל את הצורך בפגישות גיטרה ארוכות עם מדריך, מה שעלול להוביל לכאבי מפרקים מתמשכים. זו אחת הדרכים הטובות למתחילים ללמוד ולהשתמש בה ללימוד שיעורים, שירים וניגון.

כדי להפיק את המרב משיעורי הגיטרה שלך, ראשית עליך לשקול איזה סוג שיעורים אתה רוצה לקחת. בין אם אתה לוקח שיעורים מחבר שעוקב אחר ספר, צופה בסרטונים בצינור או מקבל שיעור ממדריך גיטרה מקצועי, תזדקק להדרכה כלשהי כדי ללמוד בדרך זו. החליטו מה אתם רוצים משיעורי הגיטרה והחליטו איך אתם רוצים ללמוד. לפני שאתה מזמין את השיעורים שלך, שוחח עם המורה שלך כדי להבין טוב יותר איך יהיה שיעור הגיטרה הראשון שלך כמתחיל.

עליך לזכור גם שאתה לא בהכרח זקוק לו לשיעורי הגיטרה שלך

אם אתה רוצה שיעורי המוזיקה שלך יהיו מהנים ומאתגרים, תרצה להתקדם, ולכן יש עוד הרבה מה לעשות לפני שתתחיל את שיעורי הגיטרה הראשונים שלך. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא לקחת שיעורי גיטרה ברשת Truefire, JamPlay או Guitar Tricks. בין אם אתה נגן גיטרה בפעם הראשונה ובין אם ניגנת מזה זמן, קורסים לגיטרה פשוטים – וקלים לביצוע – נועדו להתחיל בעבודה תוך זמן קצר עם האפליקציה.

כשאתה מתחיל שיעורי גיטרה כדי ללמוד לנגן על גיטרה חשמלית, זה רק אומר שאתה מתאמן כמה שאתה יכול.

לפני שתתחיל לתכנן שיעורים

חשוב לברר אם שיעורי הגיטרה שלך מתאימים לך. אם עדיין לא עשית זאת, וודא שיש לך את סוג הגיטרה הנכון לשיעור הגיטרה הראשון שלך כאשר אתה מתכוון לדון בכך עם המורה החדש שלך. לפני שתתחיל בשיעורים, עליך לשקול מה אתה יכול לעשות במהלך שיעורי הגיטרה שלך.

חפש קטעי גיטרה למתחילים פשוטים לנגינה שתוכל לנסות לפני שאתה קופץ לשירים כמו "מתקדם"

אם אתה רוצה ללמוד שירים נוספים על הגיטרה, שיעורי גיטרה למתחילים ידריכו אותך בצעדים שאתה צריך לנקוט בכדי ללמוד את המשחק. תוכלו לקבוע שיעורים עם מורה למוזיקה, כך שתוכלו ללמוד לעבוד על זמן התרגול שלכם כדי להקל עליכם בנגינה. בחרו שירים שתוכלו לנגן איתם, כמו גם כמה שירים מהרפרטואר שאותם תרצו לנסות.

יש מורים לגיטרה שממליצים לילדים להעביר גיטרה עד גיל 10 ומעלה

לכן, שאל את המורה שלך אם הוא ממליץ על גיל מינימום. אם אתם מחפשים שיעורי גיטרה לילדים צעירים, קראו כאן עוד על קורסי גיטרה לילדים צעירים יותר. ישנם מספר סוגים שונים של שיעורי גיטרה למי שמתחיל ללמוד גיטרה.

עליך להתחיל בעצמך ולהפעיל את המשמעת הנכונה כדי להבטיח שתוכל להשלים את שיעורי הגיטרה המקוונים שלך. אם אתה מגביל את הסטנדרטים שלך לדעת רק את היסודות המבניים, פירוש הדבר שתצטרך כ -20% משיעורי הגיטרה שלך.

שיעורי גיטרה בוידאו בחינם מחולקים לשלוש קטגוריות

גיטרה למתחילים, שיעורי גיטרה למתחילים ושיעורי גיטרה פופולריים. תשכחו מהשיעורים "שירים פופולריים", הם מתמקדים יותר בשירים הפופולאריים יותר כמו "בס" ו"גיטרה ". בין אם אתה נגן גיטרה בפעם הראשונה ובין אם אתה חוזר לתחביב העשרה שלך, קישור זה מספק לך שפע של משאבים כדי ללמד אותך כיצד לנגן בגיטרה, לשפר את הטכניקה שלך וללמוד לקרוא מוזיקה. זהו מקום נהדר עבור עולים חדשים מוזיקלים ללמוד שיעורי גיטרה באינטרנט, במיוחד עבור מי חדש בגיטרה.

לחזור למשהו ספציפי?

למה עושים הפרשת חלה

קיים לחם השזור כל כך עמוק במסורת ובתרבות, שיצירתו נחשבת לצורת אמנות, למסע רוחני ולסמל של אחדות. זהו עולם החלה, מרכז החיים היהודיים הנושא את

עוד בנושא »

מה מותר לאכול אחרי עקירה

המסע להחלמה לאחר חוויית עקירה, בין אם פיזית או גיאוגרפית, יכול לעתים קרובות להרגיש כמו ניווט במים לא נודעים. התמקמות בשגרה חדשה וחיזוק מחדש דורשים

עוד בנושא »

כדאי לדעת

דילוג לתוכן