רחפן למטרת לחימה – מה צריך לדעת?

הונאות בכרטיסי אשראי גוברות ככל שקשה יותר לזהות את הרמאים ורמאים משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת לגניבת מידע. כדי להילחם בהונאות הגוברות נגד כספומטים ורחפנים, יצרני כספומטים מציידים כספומטים במגוון רחב של טכנולוגיות נגד השחזה.

אחד מסוגי הרחפנים הנפוצים ביותר

הוא רחפן המתעד את הנתונים שנמצאים בפס המגנטי בגב כרטיס החיוב. הפושע נכנס למצלמה זעירה וקורא את הרצועה המגנטית (או שבב המחשב) בכרטיס, מזין את ה- PIN וכמובן מושיט את נתוני "הרצועה המגנטית". כדי להפוך את זה לרווחי, הפושע אפילו לא צריך PIN; הסקופור מאחסן את המידע לאחר השליפה ומעביר את פרטי החשבון לגנב. מכיוון שסוג כרטיס התשלום היחיד המשמש בכספומטים הוא כרטיס חיוב, על הפושע לנקוט צעד נוסף בכדי לסנן את הכרטיס מהכספומט. העבריין שמרחף בכספומטים עושה זאת על מנת לבצע רכישות PIN באמצעות כרטיס החיוב ולקבל מידע באמצעותו ניתן למשוך כסף ישירות מחשבון הבנק. איסוף PIN אינו הכרחי לצורך דילוג על כרטיסי אשראי, מכיוון שכרטיסי אשראי אינם יכולים לגשת לכסף מחשבונות בנק, אך גם עבריינים חייבים להיות מסוגלים לתפוס קוד PIN כדי למקסם את הרווחים הבלתי חוקיים שלהם.

אם הכספומט שאתה עומד להשתמש בו נראה שונה מזה שלידו, דווח עליו לבנק שבבעלותו והשתמש בו. דוגמה להבדל היא שקוראי הכרטיסים נראים אחרת, אז טלטלו את הקלפים או הסורקים כדי לראות אם יש בהם משהו.

אם רחפן הכרטיסים או המקלדת הלא נכונה מרגישים רופפים

ניתן לגלות ולהסיר אותם. אם אתה מעביר את כרטיס התשלום שלך למישהו עם כוונות רעות, הוא יכול לנגב אותו בקלות כאילו הוא מנגב אותו במסוף הקופה, הרחפנים קטנים מספיק כדי להסתיר בידך.

אם אתה משאיר את הכרטיס שלך מחוץ לטווח הראייה במסעדה או בחנות כלבו

העובדים יכולים גם להשתמש ברחפן כדי לקבל מידע על המפה. אם אתה צריך להגיש תביעה, אתה תמיד יכול להתקשר למנפיק הכרטיסים או לבנק שלך ולומר שהכספומט שבו אתה משתמש אינו מפיץ מזומנים. התביעה קלה ומהירה בהרבה אם אתה משתמש בכספומט של הבנק שלך בבניין.

זה גם סביר שלעתים קרובות ממוקדים על ידי רחפני כרטיסים באתרים כאלה

מכיוון שלוקח לעבריינים דקה של זמן ללא הפרעה להתקין את הרחפן בכספומט. מסיבה זו, כמעט כל פעולות ההחמצה בכספומט משתמשות בקוד PIN שמתקבל לפני שנכנס בעל הכרטיס למכונה. אותו רעיון מאחורי רחפנים זהה לרעיון שניתן לגנוב מידע מכרטיסי שבב. למי שמרחפן יש שתי מטרות עיקריות: הם משתמשים ברחפנים שלהם כדי לאסוף מידע ולמכור אותו לעבריינים אחרים, או שהם מוכרים אותו כדי למכור אותו.

רחפן כרטיסי אשראי טיפוסי מתאים לקורא כרטיסים קיים

אך ניתן לרכוש רחפנים מוכנים לשימוש בכמה מאות דולרים. ניתן להניח רחפן בכרטיסי אשראי, כרטיסי חיוב או מכשירים אלקטרוניים אחרים כגון כרטיסים חכמים. אחד הסחורות הבלתי חוקיות שאתה יכול לקנות באינטרנט הוא רחפן ורחפן מוכן לשימוש למטרות לחימה יכול לקנות אותו במחיר של פחות מ -1,000 דולר או 2,500 דולר, או אפילו 3,200 דולר. כדי שיהיה ברור, פושעים יכולים גם לקנות קוראי כרטיסי אשראי לגיטימיים המשמשים סוחרים לצורך ביצוע מכירות אמיתיות, ופשוט לשנות את הקורא כך שיתנהג כרחפן. כדי להפוך את זה לחשאי עוד יותר, מה שהופך את הרמאים לחשאיים עוד יותר הוא שהם יכולים להשתמש בכתר בעת הקנייה. בדוק את המיקום כדי לוודא שהוא לא ידידותי ושאינך יכול להיכנס לאחר העסקה.

שאל את העובדים המקומיים אם קיימים אמצעי אבטחה

כדי להגן עליהם מפני רחפנים (למשל ניטור תחנות יומי, התקנת מערכת אזעקה על המכונה וכו '). אם נתקלת אי פעם במכשיר רחפן בכספומט, אם יש לך זמן ולספר לעובד Timeus או למחלקת האבטחה של הבנק שלך, הם יידעו שתקבל בברכה את השיחה ותקבל הודעה על כך. קשה להבטיח דבר, אבל זה הוגן לומר כי איגודי אשראי נבונים שלוקחים את ההגנות הנכונות נמצאים לפני המשחק וייתכן שתוכל לשלוח נוכלים נקרעים לחפש אחר מקום אחר. צריך לחסל הרבה קוצני רזה בגלל האיום המעורפל של הונאות.

אם אתה נמצא באזור שאינך מכיר

עליך לנסות ללכת לכספומט העומד ברוב הדרישות הפיזיות לעיל. רחפן לוכד את נתוני החשבון המאוחסנים ברצועה המגנטית של הכרטיס והפושע מדביק אותם לקורא כרטיסים בבנק, באיחוד אשראי או במקום ציבורי אחר. לאחר מכן הגנב משאיר את הרחפן על קוראי הכרטיסים למשך מספר שניות כדי לאסוף את המידע.

לחזור למשהו ספציפי?

למה עושים הפרשת חלה

קיים לחם השזור כל כך עמוק במסורת ובתרבות, שיצירתו נחשבת לצורת אמנות, למסע רוחני ולסמל של אחדות. זהו עולם החלה, מרכז החיים היהודיים הנושא את

עוד בנושא »

מה מותר לאכול אחרי עקירה

המסע להחלמה לאחר חוויית עקירה, בין אם פיזית או גיאוגרפית, יכול לעתים קרובות להרגיש כמו ניווט במים לא נודעים. התמקמות בשגרה חדשה וחיזוק מחדש דורשים

עוד בנושא »

כדאי לדעת

דילוג לתוכן