זוגיות טובה מתחילה בערבות הדדית

לפעמים אני רוצה שמערכת יחסים תהיה כל כך טובה, שאני כל כך שמחה להיות בה שאני אפילו לא מבינה שאני מאושרת ומלאה, שעדיף לנהל מערכת יחסים גרועה מאשר לא לקיים. אני מסתכל על אהבה ויכול להיות שמח או מוגש רק כשאני בקשר, והדייטים מתישים.

כל מערכת יחסים

היא ייחודית וכל אחד מבני הזוג עשוי לחוות קשיים אישיים מעת לעת המשפיעים על יכולתם לתרום באופן שווה למערכת היחסים. זה בסדר אם אתה "טוב", אתה יכול לאהוב את בן זוגך ועדיין לדעת שעליך לסיים מערכת יחסים מכיוון ששמת את הרווחה שלך – הווייתך – במקום הראשון.

אם בן זוג מספק באופן קבוע את התמיכה הכספית או הרגשית הגדולה ביותר

ייתכן שיש לך מערכת יחסים חד צדדית או לא מאוזנת. אם לשותפים שלך יש רעיונות שונים לגבי משמעות זוגיות, מערכות יחסים חד צדדיות יכולות להתפתח. לא משנה איך אתה ניגש להבדלים במערכת היחסים שלך, חשוב לא לפחד מקונפליקט.

סגנון תקשורת בריא יכול להקל על ניהול סכסוכים ולבנות שותפות חזקה ובריאה

לעתים קרובות אנו שומעים על חשיבות התקשורת, עד כמה היא חשובה במערכת יחסים וכיצד תוכלו להשתמש בה בזוגיות שלכם. לכל מערכת יחסים יש עליות ומורדות, אך תקשורת טובה חייבת להיות חלק חיוני בשותפות בריאה. תקשורת היא תקשורת, לא רק היחסים עצמם.

זה יכול להיות קל לדמיין כל סיטואציה שתיתקל בה במערכת יחסים כאילו היא עוקבת אחר מהלך הקשר. דף זה אודות תחילת מערכת היחסים שלכם מציע כמה דרכים בהן תוכלו להתגלגל לאבן, כיצד עליכם להתנהג במערכות יחסים מוקדמות.

אם עברת חוויות טובות עם היכרויות או שנשרפת שוב ושוב

טיפים אלו יעזרו לך למצוא קשר בריא ואוהב שיימשך. למרות שתמיד יש מכשולים למצוא את האדם המתאים לך, הם יכולים לעזור לך למצוא אהבה מתמשכת ולבנות מערכות יחסים בריאות ומתגמלות.

אולי שכחת עצה חשובה מחבר, בן משפחה או אפילו מעמית שיכולה להחזיר אותך למסלול.

כאשר אתם נמצאים במערכת יחסים עם מישהו

וודאו כי אתם מכבדים את זמנם של השני ושמו לב במיוחד לאופן שבו אתם מדברים ביניכם וכיצד אתם מתמודדים עם בעיות. כמובן שיהיו קונפליקטים, אך הם לא אמורים להתעורר עד שתהיו יחד כמה חודשים ואפילו לא כמה שנים, וזה אזור בריא של פשרה. אתה צריך להיות 100 אחוז בקשר ולהתמודד עם בן / בת הזוג שלך תוך הגנה על האינטרסים שלך. תחילת מערכת היחסים שלך יכולה להניח את הבסיס לעתיד וככל שתעסוק, תעסוק ותטפח יותר, כך מערכות היחסים שלך יגדלו. האדם שאתה מחפש כנראה יתאים לרצונות ולצרכים שלך, וזה יהיה קריטי לאפשר לעצמך לעשות את אותו הדבר. אם אתה רוצה מערכת יחסים חזקה עם בן זוג ממומש לחלוטין, תן לו את המרחב לפרוח ולפרוש את מלוא הפוטנציאל שלו. התחל מערכת יחסים חדשה בכך שאתה עצמך ובאמת לחשוב מה אתה באמת רוצה וצריך. גם אם אתה לא צריך להישאר במערכת יחסים המסכנת את רווחתך, מערכות יחסים דורשות מאמץ רציני וכבוד לצרכי בן / בת הזוג.

אם אתה מסיק שבן הזוג שלך זקוק למרחב לפני שמתעוררת בעיה ואתה צריך לדבר על דברים באופן מיידי, זה אמור להסתכם בהחלטה משותפת לתת לו כמה שעות.

תקשורת טובה וגלויה

היא סימן ההיכר לזוגיות טובה, אך עדיין יש שיחות שלרוב קשות יותר מאחרות, עם השלכות. שיחה גלויה, כנה ועמוקה עם בן / בת הזוג שלך יכולה לעזור לך לבנות מערכת יחסים בריאה והדדית. בין אם אתה רוצה קשר רומנטי ובין אם לא, שאלת המפתח נותרה: מה הופך מערכת יחסים בריאה יותר?

אם אתה ובן זוגך א 'לא מסכימים על דרך נפוצה לגדל ולחנך את ילדיך

הקשר שייקשר אותך יחודר. כדי לקיים קשרים מוצלחים, עליך לפגוש את בן זוגך א 'לפחות פעם בשנה באופן אישי. לא משנה עד כמה חיבתך עזה, כמה טוב אתה מסתדר או כמה משותף לך, דבר אחד בטוח: חוסר תקשורת מוביל לאי הבנות, קרבות ולעתים אפילו חילוקי דעות. התנהגות של דגל אדום עשויה להצביע על כך שהזוגיות שלך לא תוביל לאהבה בריאה ומתמשכת. התעלמות מהדגלים האדומים הללו יכולה רק לסבך את ההתפוררות בסופו של דבר ולהאריך את דעיכת הקשר הבלתי נמנעת. הסיבות לכך שאיכות מערכת היחסים עלולה להידרדר או להיכשל לאורך זמן זהות באופן עקבי.

אם אתה מישהו שיודע את דעתך

קריאת ציטוטים על אהבה ומערכות יחסים באמת יכולה לעזור לך להשיג יותר חוכמה בנושא. ציטוטים מעוררי השראה על אהבה יכולים לעזור לנו לראות אהבה אחרת, במיוחד אם אנו מנסים למשוך יותר אהבה לחיינו על ידי יישום חוק המשיכה. אתה יכול להיות במערכות יחסים ארוכות טווח או שאתה יכול להיכנס לקשר ולצאת ממנו.

לחזור למשהו ספציפי?

למה עושים הפרשת חלה

קיים לחם השזור כל כך עמוק במסורת ובתרבות, שיצירתו נחשבת לצורת אמנות, למסע רוחני ולסמל של אחדות. זהו עולם החלה, מרכז החיים היהודיים הנושא את

עוד בנושא »

מה מותר לאכול אחרי עקירה

המסע להחלמה לאחר חוויית עקירה, בין אם פיזית או גיאוגרפית, יכול לעתים קרובות להרגיש כמו ניווט במים לא נודעים. התמקמות בשגרה חדשה וחיזוק מחדש דורשים

עוד בנושא »

כדאי לדעת

דילוג לתוכן