האם שווה לקנות דירה למגורים או להשקעה?

בין אם אתה משקיע מנוסה, עשית מספר עסקאות או חדש להשקעה, מחלקת הנכסים המקוונת החדשה שלנו מראה לך את אסטרטגיות הנכסים הטובות ביותר להשקעה בשוק של ימינו. בנייני דירות הם כיום סוג פופולרי של השקעות נדל"ן, סוג נכסים שרוב האנשים רואים בו נכס להשקעה או שכירות עבור רוכשי בתים ראשונים שקונים או משכירים את ביתם לאחר ששכרו בעבר או היו בעלי בית.

אחת הדרכים המוכחות להשקיע את כספי הרכוש שלך

היא לדעת את אפשרויות ההשכרה שלך להשכרה או לבעלות על בית. אתה יכול לחיות בנכס להשקעה או שאתה יכול להיות משקיע להשכרה, כלומר להשכיר את מגוריך או לקנות נכס להשקעה במקום אחר, בדרך כלל במקום זול יותר. אך רוב האנשים בוחרים להשכיר נכס להשקעה כמגורים העיקרי שלהם, בית הנופש או שניהם.

יחד עם זאת, ישנן דרכים מצוינות לחסוך זמן על ידי מציאת נכס ההשקעה המתאים והענקת הדיירים אליו. אם בכוונתך להציב דיירים בנכסי ההשקעה שלך, תוכל לקבל מהם הכנסות מדמי שכירות.

כמתואר במאמר זה

אחת הסיבות העיקריות לרכוש נכס להשקעה כבית ראשון היא יצירת מינוף. שימוש בהון עצמי בביתך או בהשקעות נדל"ן יכול להיות דרך יעילה לרכוש נכס להשקעה. זו יכולה להיות סיבה טובה לקנות נכס להשקעה לבית השני שלך או אפילו לבית שני.

אם אינך יכול להרשות לעצמך לשלם כל כך הרבה, אתה יכול לקנות נכס להשקעה בהרבה פחות כסף באמצעות הלוואת FHA. אם אתה משקיע בנכס ומעוניין למכור אותו לטווח הקצר או לטווח הארוך, תצטרך לקחת הלוואה לפני שתוכל להרשות לעצמך לקנות.

האפשרויות הבאות כוללות השקעה של 1,000 דולר או פחות מכספך בעצמך בעת רכישת נכס להשכרה

במקום לבחור בית שאתה לא רוצה כי אתה לא יכול להרשות לעצמך שום דבר טוב יותר, אתה צריך להסתכל על נכסים להשכרה לפני שאתה משקיע את הכסף שלך. אם אתם קונים בית וצריכים לשלם משכנתא בכל חודש, תוכלו לשקול לשכור לראשונה.

זו אפשרות מעניינת אם ברצונך להשקיע בנדל"ן, ממש כמו נכסי מגורים. נכס להשקעה עשוי להיות בעל שיעורי ריבית גבוהים יותר מאשר נכס שרוצים להחזיר לו, כמו למשל בית.

בשלב זה של חייך

רכישת נכס להשכרה רק לשם קנייתו אינה הצעד הנכון. יש סיכוי טוב שתמצאו דירה שעולה פחות מאלף דולר למטר מרובע. למרות שרכישת נכסים מוחזקים כנכסים להשכרה היא השקעה אידיאלית בגלל העלויות המשותפות, הם לא תמיד הנכס הנגיש ביותר.

אם אינך יכול להרשות לעצמו את הנכס שאתה משקיע בו בלי ללוות כסף

זו לא השקעה טובה. מכיוון שזה בלוג על דרכים לייעל את הכספים שלך, משקיע נכסים מנוסה צריך לחשוב על השקעה, השכרה או קנייה. לעולם אל תקבל החלטה על רכישת נכס להשקעה על בסיס ניכוי מס, התמקד תמיד בקבלת החלטת השקעה נכונה. ביסודו של דבר, אתה לא צריך לראות זאת כהשקעה בבית, אלא לוודא שאתה ממשיך להשקיע כסף בנכסים שמניבים הכנסות מדמי שכירות.

השקעה בנכסים להשכרה היא מסוכנת מכיוון שמשתנים רבים יכולים להשפיע על ביצועיהם, כגון עלות אחזקת שכר הדירה שלהם. השקעה בשוק שיש לו כבר מספר גדול של נכסי השכרה בשוק למכירה, עשויה להיות שאתה בעל נכס להשקעה שקשה לכבוש.

אם אתה איש מקצוע עסוק שאפילו אין לך זמן לעקוב אחר ההשקעה שלך

סביר להניח שבעלות על מתחם דירות לא תהיה הצעד הנכון עבורך. אם האזור בו אתה רוצה להתגורר הוא יקר מדי, עמוס מדי בנסיעה לעבודה או שיש בו שיעור פשיעה פחות רצוי, אולי עדיף לך לשקול רכוש להשכרה להשכרה.

אם אתה מוצא שהשקעה ישירה בנכסים להשכרה אינה מתאימה לך

אנו מציעים גישה להשקעות נדל"ן שיכולה וצריכה לשמש חלופה אפשרית. בינתיים ישנן דרכים להחזיק נכס למגורים מבלי שיהיה צורך להחזיק בו, כמו לקנות או להירשם כמשקיע או להשקיע דרך אתר מימון המונים.

אם אתה עדיין שוקל את היתרונות והחסרונות של השקעה בנכס

תצטרך לדבר עם סוכן נכסים בשוק המקומי שלך. רכישת נכס להשקעה נותנת לך את הגמישות לעבור, אך לא כדאי למשקיעים חדשים. לא תחמיץ את ההזדמנות להעיף מבט ראשון בשוק הנדל"ן ההולך וגדל בארצות הברית. אך ברגע שתקבלו את העניין, יתכן שתזדקקו ליכולת להישאר באתר וככל שתדעו טוב יותר את המיקום שלכם, כך תוכלו להשקיע יותר.

לחזור למשהו ספציפי?

למה עושים הפרשת חלה

קיים לחם השזור כל כך עמוק במסורת ובתרבות, שיצירתו נחשבת לצורת אמנות, למסע רוחני ולסמל של אחדות. זהו עולם החלה, מרכז החיים היהודיים הנושא את

עוד בנושא »

מה מותר לאכול אחרי עקירה

המסע להחלמה לאחר חוויית עקירה, בין אם פיזית או גיאוגרפית, יכול לעתים קרובות להרגיש כמו ניווט במים לא נודעים. התמקמות בשגרה חדשה וחיזוק מחדש דורשים

עוד בנושא »

כדאי לדעת

דילוג לתוכן