חופשה לדנמרק? להלן המלצות למטייל!

יוקר המחיה בדנמרק הוא מהגבוהים בעולם, והביקור במדינה הנורדית יכול להיות יקר, אך ישנן דרכים ליהנות מטיולכם ברמות תקציב שונות. המטבח הדני הוא אחד הטובים בעולם ובקופנהגן יש מגוון רחב של מסעדות, חנויות, מסעדות ואטרקציות אחרות. למרות תג המחיר של כמה אטרקציות ופעילויות בקופנהגן, יש מגוון רחב של דברים בחינם לראות ולעשות שיכולים לחסוך לכם כסף.

ואחרון חביב מרטין וג'וליאן רוצים לחלוק כמה טיפים והמלצות פנים שתוכלו לעקוב אחריהם

מדריך הטיולים לדנמרק מראה לכם מה לעשות, ערים בדנמרק שבהן עליכם בהחלט לבקר ומידע מעשי שיעזור לכם לתכנן את טיולכם למדינה יפה זו. אנו מקווים כי טיפים אלה לטיולים בדנמרק יעניקו לך הבנה טובה יותר של מה שאתה צריך לראות ולעשות בעת תכנון החופשה שלך בדנמרק, כמו גם כמה טיפים כיצד לתכנן טיול למדינות היפות.

בסוף המדריך הזה יש לך את כל הכלים הדרושים לך לתכנון טיול מדהים לדנמרק. יש באמת הרבה מקומות טובים לראות בקופנהגן ואתה תהיה מפונק לבחירה כשתגיע.

ממסעדות בהן תוכלו לטעום מאכלים מקומיים ועד פעילויות שהמקומיים אוהבים

יש לנו כמה טיפים לטיול שיהפכו את החופשה שלכם למעולה. כשאתה נוסע לקופנהגן, אתה לא חושש לטבול בתרבות ולבדוק את כישורי השפה הדנית שלך. אם פעל לפי חמשת הטיפים הפשוטים האלה, אל תימנע מנסיעה לחו"ל אם אתה טוב בזה – מותאם לדינמיקה של תרבות חדשה.

לדנים יש בעיה עם שטחיות, ובדנמרק או בקופנהגן לא תמצאו מישהו מזויף. הדנים מיוחדים להפליא מבחינת נימוסים ואדיבות, אז דאג להתנהג היטב בקופנהגן!

לפני שתתכנן את נסיעתך לדנמרק, הרשה לי לספר לך כמה עובדות על ארצך. אם אתם מטיילים בדנמרק, זה רעיון נהדר להתיישב בקופנהגן. אם אתם רוצים לבקר באחת הערים היפות באירופה או אפילו בעולם, דנמרק היא בהחלט המקום בשבילכם.

אם תגיעו לקופנהגן לטעום מהמטבח הדני המעולה, תרצו להישאר בשכונה זו. ב- Marv Ben תמצאו מטבח דני וסקנדינבי, שיהיה מקום נפלא לשהות בו בזמן שהותכם בקופנהגן.

דוכן נקניקים זה מציע נקניקיות מכמה מדינות סקנדינביות כולל דנמרק, ויכול להציע לכם אפשרויות תדלוק. הוסטלים בדנמרק נקראים דנהוסטלים ויש להם מגוון רחב של אפשרויות, כגון בתי מלון, אכסניות, מלונות ואכסניות. לקופנהגן וארהוס יש הרבה הזדמנויות נהדרות, אך מחוץ לשתי הערים הגדולות ביותר של דנמרק הן נדירות יותר.

הדרך הטובה ביותר ללמוד עוד על דנמרק

היא ללכת למאפייה דנית ולדבר עם דני חביב ומסביר פנים. אם אתם נוסעים לקופנהגן ורוצים לנגוס במהירות לארוחת בוקר באטרקציה תיירותית, קחו מאפה דני ופנו למאפייה שמדיפה ריח טוב. המאפה הדני המפורסם ביותר נקרא קרילינג והוא מדהים, אז נסו זאת בעצמכם.

ממש קל לנסוע ברכבת לערים אחרות בדנמרק ואתה משלם עבור הרכבת בנסיעה שלך

אתה יכול לטוס מדנמרק ליעדים מחוץ לדנמרק במעבר, כולל איי פארו ו גרינלנד. מעבורות הן קישור חשוב לדנמרק, כאשר מעבורות וסירות נוסעים לוקחות אתכם לאיים הדניים הקטנים. השעון 32 ו- 32 פועל בדנמרק ובסביבתה, כמו גם מספר שירותי מעבורות אחרים, כמו מעבורת פיורדפיורד ומעבורת לופוטן.

אם אתם מתכננים לבלות חופשה בלתי נשכחת בדנמרק בתקציב

תוכלו לבדוק את Hekla.com למידע נוסף. אם הוסטלים הם לא הקטע שלך, יש הרבה אפשרויות לינה במחיר סביר, גם אם אתה בתקציב. בקר במדינה הסקנדינבית, שכן יש הרבה מה לעשות בדנמרק ובסביבתה, גם אם תקציב הנסיעות שלך לדנמרק מעט חזק יותר.

אם אתם באמצע תכנון הטיול שלכם לדנמרק

אל תשכחו להזמין לפחות שלושה ימים בקופנהגן. מטיילים הכוללים את קופנהגן במסלול גדול יותר ימצאו בדרך כלל ששלושה ימים הם נקודת התחלה טובה. אם אתם מתכננים טיול כנסים, אתרים אלה נהדרים לראות כשמדינה כמו דנמרק נמצאת בחופשה. במקום לבקר ברוסקילדה בדרך המוצעת בת שבוע, כדאי לתפוס רכבת לקופנהגן בבוקר ואז לנסוע לאודנס בהמשך היום.

לחזור למשהו ספציפי?

למה עושים הפרשת חלה

קיים לחם השזור כל כך עמוק במסורת ובתרבות, שיצירתו נחשבת לצורת אמנות, למסע רוחני ולסמל של אחדות. זהו עולם החלה, מרכז החיים היהודיים הנושא את

עוד בנושא »

מה מותר לאכול אחרי עקירה

המסע להחלמה לאחר חוויית עקירה, בין אם פיזית או גיאוגרפית, יכול לעתים קרובות להרגיש כמו ניווט במים לא נודעים. התמקמות בשגרה חדשה וחיזוק מחדש דורשים

עוד בנושא »

כדאי לדעת

דילוג לתוכן