איזה רכב הוא הנמכר ביותר בעולם?

נתוני המכירות של כל יצרנית רכב לשנת 2020 הם: הנה מבט לאחור על מכירות הרכב הנמכרות ביותר בעולם בעשר השנים האחרונות, שתחילתן עוד לשחר עידן הרכב.

לטויוטה נוכחות חזקה בארה"ב

שם סך מכירות הרכב צנח ב -15% בשנת 2020, אך היא היצרנית היחידה ברשימה זו שהגדילה את המכירות. האקספלורר פופולרי מאוד והוא רכב השטח הנמכר ביותר בצפון אמריקה והשני בגודלו באירופה, מאחורי אאודי A4 בלבד.

אם לשפוט לפי נתוני המכירות

המכוניות הנמכרות ביותר הן בעיקר משאיות קלות ומכוניות נוסעים משתלמות. סוגים אלה של רכבים פופולריים ביותר בארה"ב ובאירופה, שם רוב הרכבים, כולל ארבעת הדגמים הנמכרים ביותר, מצוידים ברכבי MPV. יתר על כן, רבים מרבי המכר הללו באירופה ובצפון אמריקה הם מכוניות עירוניות קטנות וזולות מאוד, שאינן ממש מכוניות כלל, אלא שילוב של משאיות קטנות ומכוניות.

הקרוסאובר הקטן של חמישה מושבים של פורד היה רכב השטח הנמכר ביותר של המותג האמריקני מזה שנים רבות

אך המכירות יירדו בשיעור חד של 22% בשנת 2020 עבור 109 הרכבים המובילים. הבריחה נעלמה מהרשימה, ושברולט מכרה יותר מ -346,000 שיווי שיוויון בשנה שעברה, ירידה של 11% לעומת 2019. בשנת 2020 נמכרו 563,676 טנדרים של ראם, ירידה של 7% לעומת השיא של 561,812 בשנה שעברה. מיטב המותגים האמריקאים – רכבים שנמכרו באירופה ובצפון אמריקה בשנת 2018, מספר אחד ומספר שתיים – הם הטובים בעולם.

הונדה סיוויק ופולקסווגן טיגואן

הדגמים שגדלים בין 25 הראשונים ובכך הטובים ביותר – נמכרים הכי מהר באירופה ובצפון אמריקה, בעוד מרצדס בנץ נותרה מותג היוקרה הנמכר ביותר בעולם כאשר נכללים נתוני הטנדרים, וב.מ.וו ואודי ברווחים חד-ספרתיים. רנו זואי היא המכונית החשמלית הבאה הנמכרת ביותר ונותרה אחת המכוניות החשמליות הפופולריות בעולם. עם זאת, עם למעלה מ- 100,000 יחידות שנמכרו, כעת היא רק המכונית החשמלית השנייה והמצליחה ביותר מסוגה.

במקום אחר, החציץ – האצ'בק של פיאסטה בגודל של אחת המכוניות הנמכרות ביותר בעולם – הוא להיט. פורד מכרה 102,090 יחידות ממכונית זו בשנה שעברה, מה שהופך אותה לקופה הספורטיבית הנמכרת ביותר בצפון אמריקה, מאחורי רק מרצדס בנץ C קלאס.

פולקסווגן גולף הייתה המכונית הנמכרת ביותר באירופה עד שהפסידה לפורד פיאסטה במרץ 2017

טויוטה מוטור נמצאת במקום השלישי עם 10 מיליון מכוניות שנמכרו על ידי ג'נרל מוטורס, ומכרה 10 מיליון מכוניות עבור הפעם הראשונה. בצפון אמריקה טויוטה שומרת על מעמדה כמותג הרכב הנמכר ביותר בעולם, בעוד שפורד, יונדאי וקיה הם המותגים היחידים בעשירייה הראשונה שדיווחו על ירידה במכירות.

בעוד הקאמרי ירדה מעט משנה קודמת, הסדאן הפופולרית נותרה המכונית הנמכרת ביותר באמריקה, עם 2019 השנה ה -17 על העליונה. ראם עקף את שברולט סילברדו כמכונית השנייה הנמכרת ביותר בצפון אמריקה בשנת 2018 לראשונה ושלישית בסך הכל.

יצרנית המכוניות החשמליות שמרה על מעמדה כמכונית החשמל הנמכרת ביותר בעולם זו השנה השלישית. הרכב החשמלי הנמכר ביותר בעולם הוא BAIC EC180, עם מכירות כולל של 1.5 מיליון כלי רכב בשנת 2019, לעומת מיליון בשנה שעברה.

זה הופך את פיאט לרב מכר

פנדה, המוכרת ביותר של פיאט, מדורגת במקום 109. פולקסווגן פולו 18 הייתה האצ'בק השנייה הנמכרת ביותר בעולם, רק מאחורי BMW 3 סדרה, והונדה מיקמה את ג'אז, Fit ו- N-Box כמכוניות ה- MPV והמכוניות העירוניות הנמכרות ביותר בהתאמה. בעוד ש- Mini Convertible הוא אחד הממירים הנמכרים ביותר בעולם, את הקופה הנמכרת ביותר עולה על ידי פורד מוסטנג.

בשנת 1972

החיפושית עקפה את פורד דגם T כמכונית הנמכרת ביותר בכל הזמנים, והקורסה הייתה נוסעת מעשית שיכולה להתחרות בב.מ.וו סדרה 3, מרצדס בנץ C קלאס ואודי A3 . קו שברולט אימפלה קיים למעלה מ -50 שנה – 60 שנה ליתר דיוק – מה שמעיד על הפופולריות המתמשכת של המכונית. אלטימה משולבת עם המכוניות הפופולריות ביותר, כולל שברולט קמארו, שברולט מאליבו, טויוטה קאמרי, הונדה סיוויק וטויוטה קורולה, בין היתר.

פורד מוסטנג

היא מכונית הספורט הנמכרת ביותר בעולם מאז שהשמש עלתה (אם כי ייתכן שהיא לא כל כך בטוחה בימינו לקחת דבר כמובן מאליו), ומסמנת את הפעם הראשונה שהפוני מחזיק בתואר המסוים הזה מזה חמש שנים. ההצלחה של המוסטנג בארה"ב בחמש השנים האחרונות זיכתה אותו בתואר קופת הספורט הנמכרת ביותר ובתואר אליפות העולם הראשונה אי פעם, כמו גם מספר פרסים אחרים, כולל פרס מכירת הספורט הנמכר ביותר של השנה ופרס רב המכר העולמי.

לחזור למשהו ספציפי?

למה עושים הפרשת חלה

קיים לחם השזור כל כך עמוק במסורת ובתרבות, שיצירתו נחשבת לצורת אמנות, למסע רוחני ולסמל של אחדות. זהו עולם החלה, מרכז החיים היהודיים הנושא את

עוד בנושא »

מה מותר לאכול אחרי עקירה

המסע להחלמה לאחר חוויית עקירה, בין אם פיזית או גיאוגרפית, יכול לעתים קרובות להרגיש כמו ניווט במים לא נודעים. התמקמות בשגרה חדשה וחיזוק מחדש דורשים

עוד בנושא »

כדאי לדעת

דילוג לתוכן