בליינד דייט – טיפים חשובים

במאמר זה אני נותן כמה טיפים לדייט הראשון, כולל הדברים שצריך לעשות ולהשאיר לדייט ראשון עם החבר'ה. בין אם אתם קובעים תאריך עיוור עם חבר, בן משפחה או סוכן היכרויות מתחיל, להלן חמישה דברים שתוכלו לעשות כדי להתכונן לאותם פגישות עיוורות ראשונות.

וודא שהאדם שמגדיר את התאריך העיוור קודם יידע לאישה שתתקשר אליה להגיד שלום

חשוב לטלפן למועד העתידי לפני התאריך, להקשיב לקולה ולשאול על הרקע והאינטרסים שלה. לפני שתתחיל בשיחה על עיוורי הדייטים שלך, חשוב שתהיה מעוניין במה שיש לדייט שלך לומר. כשאתה קובע היכרויות עיוורות, פנה תחילה לבת הזוג שלך, אך אם אתה בדייט הראשון, אל תהיה בחושך.

ודא שאתה מסתכל על התאריכים העיוורים שלך וראה כיצד הם מציגים את עצמם באופן מקוון ואיך הם נראים

והכי חשוב שאתה מציב את עצמך בסכנה בכך שאתה מסכים לקיים את העיוור במיקום מבודד. חשבו על המקום שאתם בוחרים והימנעו תמיד ממקום בו אתם וכל הסובבים מכירים.

אם אתה אמיץ מספיק ואמיץ מספיק כדי לקחת על עצמך את האתגר של פגישה עיוורת, הנה כמה טיפים להפיק את המיטב מהחוויה. אנשי מקצוע להיכרויות מגלים מה הם עושים ולא עוזרים לכם להגיע לאותו פגישה שנייה – או עיוורת.

עקוב אחר 13 הטיפים העיוורים האלה

כדי לוודא שהדייט שלך מתנהל בצורה חלקה ושהוא מרוצה באופן חיובי מהחוויה. שמרו על תאריך תאורה, שמרו עליו כיף, אל תפעילו לעצמכם יותר מדי לחץ בהזדמנות ותיהנו מהחוויה. אל תפחד להתעלם מהטיפ הראשון לדייט, מכיוון שאתה יכול באמת להשפיע על תוצאת הדייטים והצלחתך ותקבל את הדייט השני. לא תדעו הכל על הדייטים שלכם מהפגישה הראשונה שלכם, אז עקבו אחר התאריכים.

כדי להתכונן לפגוש את האדם המיוחד שלך בפגישה עיוורת, פעל לפי הכללים האופייניים לדייטים. בחר מקום ציבורי שאתה מכיר, כגון מסעדה, בר, בית קפה או אפילו הפארק המקומי שלך.

אם העיוור שלך מתגלה כמשעמם

מוזר או לא מושך, זו תהיה טעות לבזבז ערב שלם בהכנות אליו. כשאתה יוצא לפגישה עיוורת אתה מרגיש לא נעים ולא נעים, במיוחד כשאתה קובע פגישה עם מישהו שאתה לא מכיר. התחפש לסרטון, שהוא השלב הבא לפני היכרויות עיוורות, והתלבש כלאחר יד ובדרך אגב.

אם התמזל מזלכם להיפגש בתאריך עיוור

אל תפספסו שום דבר כדי שהדייט יצליח, אחרת זה לא יעבוד. אם אתה לא בטוח לגבי התאריכים העיוורים שלך, עדיף לקיים את הדייט במקום שאתה יכול להתרחק מלהיות בטוח, כי אתה לא רוצה לאכול ארוחת ערב בת שבע מנות עם מישהו שאולי לא תפגוש.

אם אינך בטוח אם אתה יוצא לפגישה עיוורת בפעם הראשונה, הטיפים הבאים יעזרו לך להחליט אם התאריכים העיוורים שלך מתאימים. אתה יכול גם לחפש במדור היכרויות עיוור באתר שלנו לקבלת טיפים בנושא היכרויות עיוור.

לא משנה מה התאריך יתברר

חשוב להבין אם זה הדייט הראשון הכי טוב או גרוע שהיה לך בחיים שלך, והאם אתה יכול שיהיה לו טוב בתאריך. בפעם הבאה שתזמינו לדייט ראשון, תוכלו להשתמש בטיפים אלה לדייט הראשון בכדי לעזור להפיכת התאריכים שלכם לחלקים יותר. עצות אלו אמנם יכולות להוביל לפגישה עיוורת מוצלחת, אך חשוב לא פחות להיות עצמך ולוודא שיש לך תקופות טובות בכל דייט כמו כל היבט אחר בחוויית היכרויות העיוורת שלך.

אם אתה בפגישה עיוורת

אתה לא רוצה להיתקע בארוחת ערב מלאה עם מישהו שאולי לא טיפוס שלך, אז היה מוכן לנקוט בגישה אחרת. אם אתם הולכים למקום מפואר לארוחה בת שבע מנות, היו מוכנים לדבוק בה, אך אם לא, נסו להימנע מכך. לא כולם חושבים שתאריכים עיוורים הם כאלה, ויש סיכוי טוב שלא כולם אכלו אי פעם ארוחה של שבע מנות, או אפילו מנה של יין. אתה רוצה שאימון היכרויות העיוור שלך ישתפר, ולא יפחת, לא משנה מה אתה עושה.

המשך לקרוא

כדי לוודא שהדייט הראשון שלך עם מישהו שפגשת באינטרנט עובר בצורה חלקה ככל האפשר. אם אתה רוצה לוודא שאתה מבלה בבליינד דייט שלך, עליך לזכור את הטיפים הבסיסיים לגינון. עם הטיפים הראשונים לדייטים במאמר זה, אתה מוכן להתנהג לפגישה ראשונה מהנה ומוצלחת.

לחזור למשהו ספציפי?

למה עושים הפרשת חלה

קיים לחם השזור כל כך עמוק במסורת ובתרבות, שיצירתו נחשבת לצורת אמנות, למסע רוחני ולסמל של אחדות. זהו עולם החלה, מרכז החיים היהודיים הנושא את

עוד בנושא »

מה מותר לאכול אחרי עקירה

המסע להחלמה לאחר חוויית עקירה, בין אם פיזית או גיאוגרפית, יכול לעתים קרובות להרגיש כמו ניווט במים לא נודעים. התמקמות בשגרה חדשה וחיזוק מחדש דורשים

עוד בנושא »

כדאי לדעת

דילוג לתוכן