בחירת עורך דין לעבירות מין

אין ספק כי מדובר בתקופה מאתגרת. בעידן בו הme too יש פרשנויות שונות לפניות שונות. לא מדובר  במקרה יוצא דופן – במקרים רבים בשל ריב או סכסוך משפחתי, עלולים הדברים להגיע לבית משפט. במקרים כאלה יש צורך בייצוג הולם.

עבירות מין נחשבות לעבירות קשות במדינת ישראל. נכון, ישנן דרגות שונות של עבירות מין ועם זאת, עדיין ניתנת חשיבות רבה למקרים שונים המגיעים לבית המשפט ומסווגים תחת עבירות מין. ברוב המקרים מדובר במשפט של "מילה כנגד מילה", מה שמקשה מאד על אדם לייצג את עצמו.

במקרים מסוימים המקרים מערבים גם פגיעות פיזיות וגם פגיעות נפשיות, ומצריכים גם טיפול הולם והתייחסות מתאימה. במקרים אחרים אין כלל עדות מה שמקשה עוד יותר על האדם להוכיח את חפותו או לייצג את עצמו, וההתפתחויות תלויות במידה רבה באופני ניהול הדין. 

המואשמים בעבירות מין מקבלים סיקור עוין וזוכים ליחס קשה מצד הציבור וכן מצד השופטים. למעשה, לאורך כל ההתנהלות היחס כלפי עוברי עבירות מין הוא יחס שלילי. לפיכך ומסיבות אלו, ייצוג של העוברים על החוק מצריך לא מעט מומחיות וניסיון בתחום. אלו יכולים להנחות את האדם ולאפשר לו להתנהל בשפיות גם בתקופה מלחיצה ביותר כמו זו.

אחרי הכל, האשמה בעבירת מין יכולה להיות קשה, מעיקה, ליטול את השלווה מחייו של האדם ולהביא אותו לידי תחושות קשות מאד בשל ההאשמות שעמן הוא מתמודד. אותו אדם עלול למצוא את עצמו לא ישן בלילות, מתמודד עם לחצים רבים במקום העבודה, התייחסות לא נעימה מצד השותפים שלו לחיים, מצד המכרים והמשפחה. כל אלו יכולים ליטול כל טיפת נחת מחייו של האדם.

במקרה של הרשעה, אותו אדם יכול להיכנס לכלא לשנים רבות ולאבד את כל חייו. לעתים רבות, מתוך הבהלה והרצון להגן על עצמו, הנאשם יכול לומר מילים או לטעון טיעונים מתוך רצון לצאת חף מפשע, כשלמעשה הוא רק מרע את מצבו. 

מסיבות אלו – על האדם שנפגע לפנות מידית לעורך דין לעבירות מין על מנת שזה יפנה אותו להמשך הטיפול המתאים וייתן לו את היחס הנדרש. כבר למן הרגע הראשון, עורך דין פלילי במרכז ידע להכווין את האדם לעשות את הפעולות הנדרשות על מנת לסלול לעצמו את הדרך לחפותו כך שיוכל לשים את התקופה הקשה מאחוריו.

מעבר לסטיגמה השלילית, מעבר למגבלות קשות וסיכון להיכלא, המואשמים בעבירות מין עוברים תקופות קשות ביותר. לפיכך, בחירה חכמה של עורך דין לעבירות מין במרכז היא לא רק נבונה אלא אף חיונית על מנת להתמודד בצורה חכמה עם התקופה הקשה. במקרה של האשמה בעבירת מין, אין עניין לחכות זמן רב ויש לפנות אל עורך דין פלילי במרכז בהקדם האפשרי על מנת לקבל את ההנחיות הדרושות להתמודדות חכמה.

לחזור למשהו ספציפי?

רופא מוהל מומלץ

הולדת ילד הינה בין האירועים המשמחים והמרגשים ביותר בחייו של אדם. גם כאשר מדובר בילד שני או שלישי, ההתרגשות אינה קטנה יותר. אחד הרגעים היותר

עוד בנושא »

למה שריר קופץ לפעמים?

האם אי פעם נשבתם בעווית פתאומית ובלתי מוסברת של שריר? זו תופעה שהדהימה רבים, החל מחובבי הכושר בעיצומו של אימון מאומץ ועד לעובד המשרד ששעון

עוד בנושא »

טיפים איך להיכנס להריון

היציאה למסע אל ההורות יכולה לפעמים להרגיש כמו ניווט במבוך סבוך, מלא ציפייה וחוסר ודאות בחלקים שווים. החלום להחזיק את הקטנטן שלך בזרועותיך בפעם הראשונה

עוד בנושא »

איך לשחק פוקר

האם אי פעם התיישבתם ליד שולחן, הרגשתם את הקלפים ביד והבנתם שהמשחק שאתם משחקים הוא יותר מסתם משחק? זהו מפגש רווי היסטוריה, אסטרטגיה וריגוש בלתי

עוד בנושא »

כדאי לדעת

דילוג לתוכן