איך משחקים סנוקר?

מושג ספורט פשוט, סנוקר כולל הכנסת מספר כדורים בצבעים שונים בכדי לצבור נקודות. מטרת המשחק של snOOKER היא להכות כדור רמז לבן (רמז) כך שהוא יכה בכדור האובייקט ויפיל אותו לאחד מתוך שישה כיסים. לאחר שכדורי הרמז הגיעו למקום מנוחתם ונמצאים על השולחן, השבץ הבא מושמע באותו זמן כמו הקודם. סנוקינג הוא ספורט בו אתה משחק בשולחן עם שני יריבים והמטרה היא לצבור נקודות עבור הקבוצה שלך.

אם קיים סנוקר מסולף וכדור הרמז נוגע בכדור או בכדורי היריב

השחקן מחויב להציע את מי שנוגע בכדור (ראה # 5 להלן חליפה יריבה). בתנאי שהשביתה הימנית פוגעת בקצה הטוב ביותר האפשרי של האובייקט. אם שחקן רוצה לשחק את הכדור מהמיקום שלו, הוא יכול למנות כדור שמונה אם הוא רוצה (# 8 למטה) או, אם אף אחד לא נוגע בו, להציע כדור או כדור של יריבו. בתנאי שהיא נחשבת ל"מכה חוקית "על ידי פגיעה במרחק הגדול ביותר האפשרי מנקודת המגע עם כדור האובייקט, ובתנאי שהיא פוגעת בקצוות הטובים ביותר האפשריים של שני כדורי האובייקט.

אם מקל של הרמז נפגע וכדור הרמז לא נוגע בכדור, זה לא עבירה כל עוד הוא פוגע בקצה הכי טוב של כדור האובייקט.

אם השחקן לא פוגע בכדור הנכון

נעשית עבירה והכדור נבעט מהכיס ויש להחזיר אותו על ידי השופט. כאשר עבירה של שחקן הסנוקר מוענקת לשחקן והשחקן מרים את הכדור זו עבירה רגילה (ראה K21). כאשר השחקנים פוגעים באדום, הצבע נפגע באותו צד של הכדור האדום (אדום או כחול).

אם כדור הרמז נוגע לראשונה בכדור צבע אחר שאינו האדום

נעשית עבירה והשחקן מאבד את תורו. אם מכניסים את הכדורים הצבעוניים לכיס שלך, השחקנים מאבדים את הסיבוב שלהם ולא נעשות עבירות. אם שחקן אמור לקבל כדור אדום, הוא פונה אליו תחילה, ואם הוא לא נוגע בכדור ראשון, לא נעשית עבירה. במקרה של כדור כחול, הכדור אינו מבצע עבירה אם הכדור נוגע תחילה בכדור צבעוני או נוגע בכדור בצבע השני (אדום או כחול) תחילה.

מצב כדור חופשי מתרחש כאשר הכדור במקרה נמצא בסנוקר לאחר הפרת חוק

הראשון מתרחש כאשר שחקן יכול להימלט ממצב בו השחקן הקודם השאיר את הכדור, אשר ממוקם באופן כזה שהכדור החוקי יכול להכות ישירות מבלי לגעת בכדור הבלתי חוקי. ניתן להטיל עונש גם אם כדור רמז לא מגיע לכדור המדובר או רעולי פנים.

כדי לשכלל את הטכניקה הזו, נדרש אימון רב בכדי לסובב את הכדור כמו שצריך, אבל זה ייתן למשחק שלך יותר אם תשחק בסנוקר, ביליארד או בריכה. כדי לאמן עוד יותר את כישורי הסנוקס שלך, יש לך הזדמנות ללמוד כיצד לשלוט בכדור הרמז מכדורי האימון הזמינים של snOOK או משולחן סנוקר איכותי המסייע לך לשחק כמו מקצוען. הפיכת הזריקה הבאה לקלה ככל האפשר על ידי שליטה בכדורי הרמז שלך היא המהות של משחק סנוקר טוב. נניח שאתה מרחרח את היריב שלך בזמן שהוא נודניק או מפסיד לברוח או מכניס את כדור הרמז למצב סנוקר יותר קשה ממך.

משחק שלם של סנוקר הוא אחד הכישורים החשובים ביותר בביליארד, חצים ואפילו שחמט. סנוקר מצויד בסט טוב של כדורי רמז ובכדור כדור או שולחן אימון איכותי.

אתה יכול לשחק סנוקר עם כדור רגיל או כדורים צבעוניים מפוספסים, אך אתה משתמש רק בשולחן סנוקר קטן.

ניתן לשחק ביליארד עם כדור רגיל או כדור פסים, אך אתה משתמש רק בשולחן ביליארד קטן ובשולחן גדול למשחק. המשחק משתמש בשני כדורים, אחד לכל צד של השולחן והשני לשחקן יחיד.

ניקוד הביליארד שונה במידה ניכרת מביליארד וסנוקר

אך בניגוד לביליארד, שם המנצח בכל מסגרת הוא השחקן שמנקה את כל הכדורים על השולחן, הזוכים במסגרת הם השחקנים שקולעים את כדור סיר, המוענק עם נקודות שונות. ניתן לשחק אותו גם עם שולחן גדול, אם כי כדור נוסף על שולחן קטן בהרבה יכול להפוך את המשחק למאתגר יותר.

ההפסקה המקסימלית הרגילה בסנוקר מושגת על ידי שפיכת אדום על שחור ואז על צבע אחר, תוך מתן 147 נקודות. זה מתחיל ב -15 אדומים, שעציצים בשילוב עם השחור, מובהרים לגבי הצבע והכדור מנופץ.

לחזור למשהו ספציפי?

למה עושים הפרשת חלה

קיים לחם השזור כל כך עמוק במסורת ובתרבות, שיצירתו נחשבת לצורת אמנות, למסע רוחני ולסמל של אחדות. זהו עולם החלה, מרכז החיים היהודיים הנושא את

עוד בנושא »

מה מותר לאכול אחרי עקירה

המסע להחלמה לאחר חוויית עקירה, בין אם פיזית או גיאוגרפית, יכול לעתים קרובות להרגיש כמו ניווט במים לא נודעים. התמקמות בשגרה חדשה וחיזוק מחדש דורשים

עוד בנושא »

כדאי לדעת

דילוג לתוכן