דילדו – צעצוע מין למסיבת רווקות

כשמדובר ביישום הרעיונות הטובים ביותר למסיבות רווקות, זה להישאר נאמן לכלה. עם ג'ק וג'יל אנו כותבים מדריך כיצד לקלקל את כלתכם – כלומר להיות נוכחים במסיבת רווקים גדולה.

אם אתה לא רוצה לשחק משחקים משעממים במסיבת הרווקים שלך

עליך לשקול את רשימת האורחים שלך כדי להימנע מפגיעה במישהו, כולל הכלה שלך. הם רוצים שכולם יתגלגלו על הרצפה מצחוק במסיבת הרווקים – אבל לא יותר מדי צחוקים. לפני שתשקול משהו אחר, תרצה כמובן לברר האם זה באמת רעיון טוב לתת צעצוע מין לאדם שאתה חושב עליו. הקפד לשקול את הנקודות הבאות לפני שתחליט איזו מתנה לצעצועי מין צריכה להיות שלך. אתה יכול גם לתהות אם הם מעדיפים צעצוע שפותח על פי שיקול דעתך ומוחך.

זה יכול להיות קשה להפליא להבין מה אתה רוצה כשאתה קונה צעצוע מין

אבל זה אני. בשלב זה, קבעתם אילו צעצועי מין תוכלו לתת להם וכיצד תבחרו שהם יאהבו. שלח את רשימת השאלות לחתן שנמצא במסיבת הרווקים שלך ואסוף את תשובותיהם לפני תחילת המשחק.

כאן תגלה מה צעצוע המין הכי טוב שאתה יכול להציע במתנה ותעבור על כל מה שאתה צריך לדעת בכדי להסדיר את הדברים

אם אתה סקרן לגבי העולם הרחב של צעצועי המין ולא בטוח מה לנסות קודם, ערכת מתחילים לוויברטור של ספנסר היא הדרך המושלמת לטבול את בהונותיך אם אתה לא בטוח מה לנסות קודם. ויברטורים קטנים אלה מספקים תחושה הדומה לאוננות ידנית באצבעות, אך כולם זקוקים לגירוי דגדגן רציני כדי למשוך אותם. הם מתנחמים ברטט נייד ונשכים אותו עם הבוהן – תחושה מתולתלת כמו יניקה של הדגדגן.

זה שימושי במיוחד אם אתה לא רוצה לשאול בצ'אט הקבוצתי שלך איזה סוג של אזיקי פטמות הם הכי אוהבים. אם עדיין לא שוחחת עם חבריך ושותפיך על ויברטורים וצעצועי מין, אל תהסס לנהל עליהם שיחה.

הבא הוא כוס פדיקור, שזו גם מתנה נהדרת לאלו מכם שרק רוצים לבלות בבית. שקול לתת להם פדיקור או אפילו מעט שמן עיסוי לשימוש אישי.

אם אתה אוהב את התחושה של מין אוראלי, עליך לנסות את המאוורר – הדגדגן החביב – יניקת ויברטור. צעצוע המין הרוטט הזה, המשלב חרוזים אנאליים עם תקע התחת, הוא רב המכר הראשון באמזון.

חנות מין חידושית כפולה זו מוכרת כל דבר

החל מלבוש ריקודים וכלה בגומי פין ולכן היא חובה – לכל מסיבת טרום רווקות. תוכלו לצלם אתכם דרך המדפים עם צעצועי מין, לדפדף בציוד שעבוד ולהצטייד בשמן סיכה וקונדומים. Babeland נוכחת בכל רחבי הארץ, ומוכרת מגוון רחב של סוגים שונים של מוצרי מין אנאליים ולפי פה בחנויות מוארות ומאורגנות היטב. כל שלושת האתרים מציעים גם קורסים על כל המין האנאלי והמציצות, כך שיש ציוד בחינם.

אם אתה רוצה להיות שובב באמת

יש צעצועי מין שאתה יכול לשלוט בהם בטלפון שלך – מצא מועדון עם פעימה קשה ונסה לשלוט בגניחה שלך. ניתן להשתמש באחד מערכות צעצועי המין של ספנסר כדי להגביר את המשחק המקדים בין האוהבים או לתת טוויסט חדש לשגרת המין שלך לפני הרווקות. צעצוע למבוגרים זה מכיל את כל מה שאתה צריך בכדי להתחיל "במהירות ובקלות" ולשנות את השגרה שלך, ובמקביל מציע לך דרכים רבות להשתמש בצעצוע המין החדש שלך.

אם אתה רוצה להתבלבל מעט

כללנו גם מגוון צעצועי מין אחרים לגברים ונשים בכל הגילאים, כמו גם מגוון אביזרים ואביזרים לנשים. הוא מכיל מוצרים הכוללים: קונדומים, חומרי סיכה, פין, חומרי סיכה ומגוון סוגים שונים של קונדומים וחומרי סיכה.

כפי שאתה יכול לראות, זו מתנה משתלמת ומהנה למסיבות רווקות שמראה לכלה שאתה יכול לחשוב עליה מבלי לשבור את הקופה. מה שבטוח הוא שהיא זקוקה לפין – ולא סתם צעצוע מין.

לחזור למשהו ספציפי?

למה עושים הפרשת חלה

קיים לחם השזור כל כך עמוק במסורת ובתרבות, שיצירתו נחשבת לצורת אמנות, למסע רוחני ולסמל של אחדות. זהו עולם החלה, מרכז החיים היהודיים הנושא את

עוד בנושא »

מה מותר לאכול אחרי עקירה

המסע להחלמה לאחר חוויית עקירה, בין אם פיזית או גיאוגרפית, יכול לעתים קרובות להרגיש כמו ניווט במים לא נודעים. התמקמות בשגרה חדשה וחיזוק מחדש דורשים

עוד בנושא »

כדאי לדעת

דילוג לתוכן