רעיונות להשקעה לטווח קצר

פנקס מסמכים הוא אפשרות השקעה נהדרת לטווח קצר שאולי לא שוקלת. חשבונות שוק הכסף, הידועים בכינויו נכסים נזילים, תוכננו לתת לך גישה למגוון רחב של אפשרויות השקעה, החל לטווח הקצר ועד לטווח הארוך.

זו בעצם קרן השקעה בסיכון נמוך והיא מהווה אלטרנטיבה לקרנות השקעה בהכנסות קבועות עבור השקעות לטווח קצר

היא מתאימה היטב למשקיעים המעוניינים במגוון רחב של אפשרויות השקעה, מהשקעות קצרות לטווח ארוך, והיא מתאימה ביותר למשקיעים עם סובלנות סיכון גבוהה.

אם אתה חוסך או משקיע כסף שאינך צריך במשך שלוש עד חמש שנים

עליך לשקול סוגים אחרים של חיסכון ומוצרי השקעה. למרות שהם עשויים להשקיע בך פחות כסף, השקעות לטווח קצר יכולות להיות תוספת חכמה לתיק הפיננסי שלך אם טרם הקמת קרן חירום. השקעה טובה לטווח קצר מועילה מכיוון שהיא יכולה לספק לך תזרים מזומנים יציב ומיידי יותר והיא דרך טובה לגוון את תיק ההשקעות שלך. זה גם טוב בשבילך מכיוון שזו גם השקעה נזילה שיכולה לעזור לך להשיג יעדים פיננסיים מבלי להיכנס למצב מסוכן מדי.

אם ברצונך להעביר את כספך במהירות, השווה את האפשרויות ואם ידוע לך על אפשרויות השקעה קצרות טווח אחרות העומדות לרשותך, תן לנו לבחון אותן.

תשכחו מהתשואות הגבוהות, בחרו באפשרויות ההשקעה לטווח הקצר הנכון להשגת היעדים הכספיים שלכם. למד לוודא שהכסף שלך גדל ושאתה מצליח להשיג את היעדים הכספיים שלך.

אם אתה זקוק לעזרה בהגדרת היעדים שלך

רשמנו שלל השקעות נהדרות לטווח הקצר. אף על פי שאין דרך אחת נכונה לניהול השקעות לטווח קצר, ישנן מספר אסטרטגיות השקעה לטווח קצר שונות החלות על סוגים שונים של השקעות, כגון מניות, אגרות חוב וקרנות נאמנות.

המטרה של קרנות השקעה נזילות היא להשקיע בהשקעות קצרות טווח של עד 90 יום. קרן השקעות מוגבלת גדולה הינה אסטרטגיית השקעה בה השקעות נעשות במטרה להשיג צמיחה משמעותית בפרק זמן קצר.

דוגמאות להשקעות לטווח קצר כוללות חשבונות חסכון בעלי תשואה גבוהה

קרנות נאמנות ואג"ח קצרות טווח. דוגמאות להשקעה מסוג זה הן קרן השקעות, קרן השקעות עם ריבית של 5% או פחות, או אגרת חוב לטווח קצר. דוגמאות נפוצות הן קרן אג"ח לטווח ארוך וקרן מדד עם תשואה נמוכה.

דוגמאות להשקעות לטווח קצר כוללות חשבונות חסכון בעלי תשואה גבוהה, קרנות נאמנות ואג"ח קצרות טווח. דוגמאות להשקעות לטווח קצר כוללות השקעות לטווח ארוך במניות, באג"ח ובהשקעות אחרות לטווח קצר.

שטרות T (T – Notes) הם ללא ספק אחת ההשקעות הפופולריות לטווח הקצר באוצר האמריקני. הם תוכנית השקעה טובה לטווח הקצר המציעה נזילות גבוהה, ביטחון ותשואות מספקות.

כמובן שתנודתיות לטווח קצר

היא תמיד אפשרית, ומניות ואג"ח רבות, למשל, הן מאוד תנודתיות. איגרות חוב לזמן קצר מגיעות במגוון סוגים של נכסים, ולמרות שחלקן הן ההשקעות לטווח הקצר המבטיח ביותר, הן יכולות להיות גם תנודתיות ותנודתיות ביותר. אם אתה אוהב את ההשקעה שלך, שקול אותה כמיזם מסוכן מטבעו שיש לו השלכות חיוביות ושליליות, בדיוק כמו כל השקעה אחרת. אם המטרה שלך היא נזילות, חשבון חיסכון עשוי להיות האפשרות הטובה ביותר לצרכים שלך לטווח הקצר. אם יש לך הרבה כסף בספרי חיסכון במשך 1-5 שנים, חשבון חיסכון הוא אפשרות השקעה טובה לטווח קצר. כסף קבוע בבנק הוא אחת ההשקעות הפופולאריות לטווח הארוך מכיוון שמדובר בהשקעה בטוחה. ההשקעות הטובות ביותר לטווח הקצר צריכות לשקף את ערך החיסכון שלך ואת בטיחות הנכסים שלך, ולא את הסיכון להפסד. לעומת זאת, לעומת זאת, ההשקעות הטובות ביותר לטווח הקצר, כמו חשבון חיסכון, הן בדרך כלל בעלות תשואות נמוכות יותר, אך גם סיכונים נמוכים יותר מכיוון שהן מספקות יותר נזילות. איגרת חוב בריבית חוזרת (RSB) או איגרת חוב בתשואה משתנה בדרך כלל זהה לבנק fd, גם אם הוא יקר יותר.

אם התשואות שלך גבוהות יותר מאופציות אחרות

אך אתה יכול לשכוח מהנזילות הטובה יותר של חשבונות חיסכון, חשבונות חיסכון מקוונים הם בחירה טובה למי שמחפש את אפשרויות ההשקעה לטווח הקצר. שתי האופציות טובות עבורך וגם אם התשואות אינן גבוהות כמו חלק מהאופציות האחרות, הן עדיין בחירה מצוינת להשקעה לטווח קצר.

למרבה הצער

זוהי אחת ההשקעות הנמוכות ביותר – בשכר – לטווח הקצר, אך היא עדיין מנצחת. תעודת הפקדה (CD) היא מקום בטוח בו תוכלו לאחסן את כספכם למטרות השקעה לטווח קצר. זה המקום הבטוח ביותר לאחסן את המזומנים שלך לצרכים שלך לטווח הקצר וזו אפשרות נהדרת עבור אלה שיש להם כמות מזומנים מוגבלת בלבד.

לפני שאתה מבצע השקעות לטווח קצר

עליך לדעת את יעדי ההשקעה שלך ואת סובלנות הסיכון. אם ברצונך להכניס את כספך לתוכנית השקעה לטווח קצר, כל אזכור של אפשרות השקעה זו עשוי להיות הדרך הטובה ביותר לעצור ולחשוב על השקעה. בעוד שלעתים קרובות אתה יכול להשקיע בסוגים אחרים של השקעות כגון מניות, אג"ח וקרנות נאמנות, ה- IRA של רוט הוא הזדמנות טובה להשקעה לטווח הקצר. מכיוון שהשקעות הן לטווח ארוך, אתה יכול לחפש יעדים לטווח הקצר (אה, לטווח הארוך) הדורשים השקעות עם תקופת זמן קצרה יותר.

לחזור למשהו ספציפי?

למה עושים הפרשת חלה

קיים לחם השזור כל כך עמוק במסורת ובתרבות, שיצירתו נחשבת לצורת אמנות, למסע רוחני ולסמל של אחדות. זהו עולם החלה, מרכז החיים היהודיים הנושא את

עוד בנושא »

מה מותר לאכול אחרי עקירה

המסע להחלמה לאחר חוויית עקירה, בין אם פיזית או גיאוגרפית, יכול לעתים קרובות להרגיש כמו ניווט במים לא נודעים. התמקמות בשגרה חדשה וחיזוק מחדש דורשים

עוד בנושא »

כדאי לדעת

דילוג לתוכן