נינטנדו או פלייסטיישן? מה יותר מומלץ?

מתג Nintendo יכול להיות קונסולת המשחקים הגדולה האחרונה מאז ה- Xbox One X הגיע לחנויות בנובמבר, אבל זה נראה מעט מיושן. מתג Nintendo יכול להיות הקונסולה הפופולרית ביותר בעולם כרגע ואחד מקונסולות המשחקים הטובות ביותר אי פעם – אכן.

הבורר יכול לשחק משחקים שבדרך כלל יהיו מאומצים מדי עבור מערכת סלולרית, במיוחד אם יש לך את ה- Switch Lite. זה נכון במיוחד עבור משחקים כמו Mario Kart 8 ו- Super Smash Bros. עבור Nintendo Switch, אך גם עבור משחקים אחרים כמו Super Mario World.

אם אתה רוצה קונסולה ניידת בלבד, Nintendo Switch Lite הוא בהחלט לא בשבילך, אבל שווה להסתכל. יש לך גם אפשרות להציע כמה ממשחקי Nintendo Switch הטובים ביותר, אם כי חלקם עשויים שלא להיות תואמים ל- Lite.

יש כל כך הרבה אבני חן לבחירה, בין אם אתה מסתכל במיוחד על פלייסטיישן 4 או על מתג Nintendo. לקבלת המלצות נוספות למשחקים, עיין ברשימת המשחקים הטובים ביותר עבור PS4 ו- Wii U, כמו גם עבור Xbox One ו- PS3.

בחירת המשחקים

היא עניין של טעם, עם זאת, וגם ב- PS4 וגם ב- Xbox One עשויים להיות יותר משחקים שמושכים אותך באופן אישי. מכיוון שיותר אנשים נוטים לקנות את פלייסטיישן מאשר ה- Xbox, הצעד הבטוח ביותר כאן הוא ללכת עם PS5, מכיוון שאין קונסולות משחקים שאתה או החברים שלך צפויים לקנות עדיין.

אם אתה חובב פלייסטיישן ותיק ושוקל את ה- PS5

מתג Nintendo עשוי להיות חלופה טובה יותר עבורך. אם אתה רוצה להתרחק מהפלייסטיישן 4 ו- Xbox Series X לקבלת קונסולה חזקה יותר, אתה יכול גם לקנות את המתג של נינטנדו. זה לא חדש לגמרי, אז אולי לא כדאי לקנות PS 5 או Xbox X עכשיו, אבל אם אתה רוצה את חוויית המשחק הטובה ביותר עם רוב המשחקים ב- Switch, קנה אותו.

אם משחק גולמי אינו בראש סדר העדיפויות שלך ואתה רוצה לקחת את כל ספריית הקונסולות שלך לכל מקום, אז מתג Nintendo הוא בחירה טובה.

משחקי צד שלישי כוללים משחקי יריות ומשחקים שאינם זמינים בקונסולות אחרות כמו Xbox One

פלייסטיישן 4 ופלייסטיישן 3. אם אתה רוצה חוויית משחק איכותית עם ספרייה טובה, פלייסטיישן 5 של סוני. היא הבחירה הטובה ביותר עבורך. לשתי הקונסולות יש את ה- PS4 הסטנדרטי, אבל נינטנדו נתנה לשחקנים משהו מועיל באמת: תאימות, דבר שגם סוני וגם מיקרוסופט רוצות.

המשחקים הזמינים ב- Nintendo Switch Online הם משחקי NES ו- SNES משופרים

אך הם באים על חשבון המסוף הווירטואלי. נינטנדו השיקה לאחרונה שירות מקוון משלה, Nintendo Online, שכולל כעת משחקים מקוונים. אם אתה מתכנן לשחק את רוב משחקי ה- Switch שלך באופן מקוון, תוכל לקבל גישה לכל המשחקים מחברים שבבעלותם הקונסולה, למרות שסוני בדרך כלל לא תומכת בהם. שלא כמו Xbox Live Gold בפלייסטיישן, השירותים המקוונים של Switch הם אפשרות זולה יותר עבור נינטנדו. שתי הקונסולות זולות יותר, והפלייסטיישן כולל משחקי פלייסטיישן 4 חודשיים כחלק ממחירו.

שלא כמו פלייסטיישן ו- Xbox, Nintendo Switch אינו מציע משחקים בחינם להתנסות בחודש, וזוהי חוויה כואבת להשתמש באפליקציית Nintendo Switch Online ללא קול.

למרות שככל הנראה כבר בבעלותך אחת מהמערכות הללו, ה- Switch אינו מיועד להתחרות ישירות עם פלייסטיישן או Xbox.

יש הרבה דברים שיש לקחת בחשבון

ויש הרבה אפשרויות שונות עבור Nintendo Switch, אבל הנה הגרסה הקצרה יותר. ישנן שלוש אפשרויות טובות כרגע, וזה כולל את הדור הנוכחי של הקונסולות. סוני מייצרת פלייסטיישן, Xbox ומיקרוסופט, ואילו נינטנדו מייצרת NES, N64, Gameboy, DS ו- Wii.

מתג נינטנדו אולי לא חזק כמו יריביו

אבל כוחו טמון ביכולתו למכור את עצמה, בניגוד לסוני ומיקרוסופט. למרות שהיא בהחלט לא יכולה להתחרות בפלייסטיישן 4, Xbox One ופלייסטיישן 3, היא חלופה קיימא יותר. נקודות החוזק שלה טמונות באיכות המשחקים שלה, שלא נמצאים בפלטפורמות מתחרות ובקלות השימוש.

נכון לעכשיו, הקטלוג האחורי של פלייסטיישן 4 חזק יותר וניתן לטעון חזק יותר מהמתג של נינטנדו, אבל בסופו של דבר זה מסתכם באילו משחקים אתה מעריך ביותר. משחק משחקים כמו Mario Kart 8, Super Mario Bros. ו- Super Smash Bros עבור Wii U ישמור אתכם לנצח.

משהו אחר שיש לזכור

מתג Nintendo לא בהכרח מתחרה ישירות עם פלייסטיישן או Xbox. אם תשווה את קטלוג המשחקים ב- Wii U ו- PlayStation 4, היית רואה הבדלים די ברורים. הן הפלייסטיישן והן נינטנדו מציעות בלעדיות מדהימה רבות, אך היתרון הוא בפלייסטיישן 4. אף על פי שאף אחת מהקונסולות אינן מושלמות, ישנם כמה יתרונות ברורים הן עבור מתג Nintendo והן עבור PS4. אם אתה מסתכל מקרוב על שניהם, אני לא בטוח מה לעשות. אני בטוח שיש לך רעיון די טוב עם איזו קונסולה לשחק.

לחזור למשהו ספציפי?

למה עושים הפרשת חלה

קיים לחם השזור כל כך עמוק במסורת ובתרבות, שיצירתו נחשבת לצורת אמנות, למסע רוחני ולסמל של אחדות. זהו עולם החלה, מרכז החיים היהודיים הנושא את

עוד בנושא »

מה מותר לאכול אחרי עקירה

המסע להחלמה לאחר חוויית עקירה, בין אם פיזית או גיאוגרפית, יכול לעתים קרובות להרגיש כמו ניווט במים לא נודעים. התמקמות בשגרה חדשה וחיזוק מחדש דורשים

עוד בנושא »

כדאי לדעת

דילוג לתוכן