מהי העיר הכי יקרה בעולם?

העיר היקרה בעולם נחשפה, כשהמקום הראשון שייך לעיר ניו יורק עם תג מחיר של 1.5 מיליארד דולר.

מהאנשים החיים ברחבי העולם

שישה באסיה, שלושה מאירופה, ורק אחד באמריקה. פריז, הונג קונג וסינגפור חולקות את התואר העיר היקרה ביותר, כאשר שלוש הערים חולקות את המקום הראשון. יחידת המודיעין של Economist (EIU) מדווחת כי סינגפור שמרה על תוארה, ואילו הפער בין העיר ניו יורק לפריז כמעט התאדה זו השנה השנייה. שלוש ערים חלקו את התואר "הערים היקרות ביותר על פני כדור הארץ" בשנתיים האחרונות, כשרק סינגפור שמרה על דירוג 2018, על פי הדיווח.

אחת הערים הללו היא מדריד, העשירית בדירוג עם הכנסה שנתית של 1.2 מיליארד דולר.

על אף שיוקר המחייה ירד מעט, היא עדיין העיר היקרה ביותר באירופה, עם הכנסה שנתית של 1.2 מיליארד דולר.

בירת צרפת

שנמצאת בעשירייה הראשונה מאז 2003, שיפרה ארבעה מקומות וזינקה בשלושה מקומות והובילה לשוויון לראשונה. ניו יורק עלתה ב -42 מקומות בדירוג "יוקר המחיה" מאז 2011, אז הייתה העיר השנייה הכי יקרה עם הכנסה שנתית של 1.2 מיליארד דולר, והיא העיר השלישית הכי יקרה באירופה אחרי לונדון ופריז. הונג קונג נמצאת בראש הרשימה, שכן הערים היקרות ביותר גובלות גם באוקיאנוס השקט. ארבע המדינות המובילות יישארו ללא שינוי בשנת 2019, כולן מגיעות מאסיה, אפריקה, אסיה-פסיפיק, אמריקה הלטינית, והמזרח התיכון ואפריקה.

מתואר לעיתים קרובות כחלון ראווה של הכלכלה המשגשגת בסין

אך טבעי הוא שלונדון היא גם אחת הערים היקרות בעולם. עם זאת, הנה מבט על 10 הערים המובילות עם ההכנסה השנתית הממוצעת הגבוהה ביותר. לקופנהגן יש את הסגולה להיות העיר היחידה באירופה עם הכנסה שנתית של למעלה מ -1.2 מיליארד דולר, ולכן זה לא היה מפתיע לראות את העיר ברשימה. לונדון, ניו יורק, לוס אנג'לס, פריז וניו ג'רזי הן גם מהערים היקרות ביותר בעולם. אם ברצונך לבקר באחת מהערים הללו, עליכם בהחלט לתכנן לבקר בהן, שכן הן גם השנייה, השלישית, הרביעית, החמישית, השישית, השביעית, השמינית, התשיעית, העשירית, העשירית, האחת-עשרה והשניים עשרה.

הונג קונג

שדורגה גם היא במקום הרביעי בסקר עלויות המחיה העולמיות, יקרה במיוחד בכל מה שקשור לדיור, לאחר שדורגה כעיר הכי פחות משתלמת לדיור ברחבי העולם מזה שמונה שנים ברציפות. העיר ניו יורק היא אזור המגורים היקר ביותר, ואחריו סן פרנסיסקו, עם הכנסה שנתית ממוצעת של יותר מ -1.2 מיליארד דולר. אבל בניו יורק נמצאים בתי המלון, המסעדות והמלונות המתקדמים ביותר לנפש. כאחד היעדים הפופולאריים ביותר בעולם, אין זה מפתיע שלמרות יוקר המחיה הוא נותר הבחירה הראשונה למי שרוצה לבקר.

סינגפור

פריז והונג קונג הן הערים היקרות ביותר, על פי ה- EIU, בעוד שפריז, הונג קונג וציריך יקרות באותה מידה. עם זאת יוקר המחיה בערים אלה נמוך יותר מאשר באזורים רבים אחרים בעולם, כגון המזרח התיכון ואפריקה ", נכתב בדו"ח. שלוש הערים עם ההכנסה השנתית הממוצעת לנפש הן סינגפור, לונדון וניו העיר יורק, כשקראקס, דמשק וטשקנט באוזבקיסטן הן הערים הכי פחות יקרות. מבחינת "המקומות היקרים ביותר לחיות" בארצות הברית, סן פרנסיסקו, לוס אנג'לס, סן חוזה וסן דייגו הן היקרות ביותר. – —- העיר היקרה ביותר היא ניו יורק, ואילו לוס אנג'לס מגיעה גם לעשירייה הראשונה, על פי ה- EIU. הערים באירופה כוללות לונדון, פריז, פרנקפורט, ברלין, אמסטרדם, בריסל, ציריך, לונדון ופריז. היקרות ביותר הערים בארה"ב הן סן פרנסיסקו, סן חוזה וסן דייגו, ואחריה ניו אורלינס וניו ג'רזי, שתיהן מדורגות בראש העשירייה.

בישראל, עיר המלאכים (ל"א) נקראת העשירית העיר היקרה ביותר בעולם, מאחורי תל אביב ולפני ניו יורק, לונדון, פריז, אמסטרדם, ב ' רוסלים, ציריך ופריז.

קשה להאמין שמדינה בה מחצית מתושביה חיים על פחות משני דולרים ביום

היא אחת הערים היקרות ביותר בעולם. סקר עלויות המחיה העולמי מצא כי קיים פער של יותר מ -1.5 מיליארד דולר בין הונג קונג לארצות הברית, ואילו לואנדה מדורגת במקום השישי בסקר עלות המחיה של מרסר. סיאול היא החמישית בסקר מרסר והעיר השביעית היקרה בעולם. אנו רואים בציריך, פריז, סינגפור ואוסקה את שלושת המקומות היקרים ביותר על פני כדור הארץ, לצד הונגונג.

לחזור למשהו ספציפי?

למה עושים הפרשת חלה

קיים לחם השזור כל כך עמוק במסורת ובתרבות, שיצירתו נחשבת לצורת אמנות, למסע רוחני ולסמל של אחדות. זהו עולם החלה, מרכז החיים היהודיים הנושא את

עוד בנושא »

מה מותר לאכול אחרי עקירה

המסע להחלמה לאחר חוויית עקירה, בין אם פיזית או גיאוגרפית, יכול לעתים קרובות להרגיש כמו ניווט במים לא נודעים. התמקמות בשגרה חדשה וחיזוק מחדש דורשים

עוד בנושא »

כדאי לדעת

דילוג לתוכן