שדות התעופה היפים בעולם

מה שאתה רואה למטה זו רשימה של שדות תעופה מהטובים והיפים בעולם שייקחו את הנשימה. על פי דו"ח התעבורה בשדה התעופה 2019, שדה התעופה הוא העמוס ביותר בעולם. גלה מידע נוסף על 10 שדות התעופה העמוסים ביותר בעולם ונתוני הסטטיסטיקה שלהם.

אחריו מקרוב נמל התעופה הית'רו בלונדון באיטליה

שדה התעופה ג'ון פ. קנדי בניו יורק ושדה התעופה לה גוארדיה בפריס. שדה התעופה העולמי הוא היכולת של שדה התעופה להציע למטיילים את המיטב משני העולמות – שדה תעופה יפהפה וחוויה נהדרת למטיילים בכל הגילאים.

שדה התעופה ההודי כל כך יפה שהוא רשום כאחד הטובים בעולם

אבל המסלול היפה ביותר בהודו הוא בשדה התעופה בראחס, שדה תעופה קטן ברג'סטאן, הודו. שדה התעופה בראג'ה אולי אינו נמל התעופה המסובך ביותר, אבל הוא יכול להיות גם אחד היפים ביותר, שכן הוא שדה תעופה ידידותי – מ – אחד – ואחד משדות התעופה היפים בעולם.

שדה התעופה נבחר לאחד משדות התעופה הטובים בעולם מזה חמש שנים ברציפות על ידי אתר הצרכנים Skytrax

אינצ'און אינטרנשיונל נבחר מאז שנת 2005 כ"נמל התעופה הטוב ביותר בעולם "מאז 2005 על ידי מועצת שדות התעופה הבינלאומית וגם SkyTrax דירגה אותו כשדה התעופה הנקי ביותר בעולם. סינגפור צ'אנגי אולי עקפה את טוקיו האנדה לתפוס את המקום הראשון בשדה התעופה היפה ביותר ברשימה, אך היא נבחרה בשנת 2018 בזכות המסלול היפהפה והניקיון שלה.

שדה התעופה הבינלאומי בפלורידה אורלנדו / מלבורן היה גם

הוא בין 10 הראשונות ודורג כאחד משדות התעופה היפים בעולם זו השנה השנייה. שדה התעופה אורלי בפריס נבחר ל"שדה התעופה המשופר ביותר בעולם ", שדה התעופה הית'רו בלונדון נבחר ל"שדה התעופה הטוב ביותר בעולם לקניות" ונמל התעופה יוסטון זכה בתואר "פרס השופינג העולמי בשדה התעופה" בזכות אפשרויות הקניות והסעודות שלו. במילים פשוטות, שדה תעופה יפה זה מבייש את מרבית שדות התעופה הבינלאומיים ומתואר באופן קבוע כאחד משדות התעופה היפים בעולם. מאז 2005, נמל התעופה הבינלאומי של הונג קונג בהונג קונג, סין, דורג כשדה התעופה הטוב ביותר בעולם על ידי מועצת שדות התעופה הבינלאומית. הוא גם זכה בתואר שדה התעופה של השנה בכמה הזדמנויות ודורג במקום השלישי בסקר שדה התעופה העולמי. בנוסף לשירותים אלה הוא נבחר על ידי האיגוד הבינלאומי לתעבורה אווירית (IATA) כ"שדה התעופה האטרקטיבי ביותר בעולם "וכ"שדה התעופה הגדול ביותר לקניות".

שדה התעופה הבינלאומי צ'טראפאטי שיוואג'י של מומבאי

הוא גם אחד היפים שהוענק על ידי מועצת התעופה הבינלאומית (ACI). הוא גם זכה בתואר "שדה התעופה הטוב בעולם" ו"נמל התעופה האטרקטיבי ביותר בעולם "על ידי איגוד התחבורה האווירית הבינלאומי (IATA). שדה תעופה זה זכה במספר פרסים על עיצובו, האדריכלות, המתקנים והמתקנים שלו.

מאז פתיחתו בשנת 2001 דורג שדה תעופה בעקביות בין שדות התעופה הטובים בעולם

בשנת 2005 הוא נבחר ל"שדה התעופה הטוב בעולם "על ידי מועצת שדות התעופה הבינלאומית וזכה לציון מלא של 5 כוכבים מ- Skytrax. נמל התעופה הבינלאומי של חמאד נבחר גם ל"שדה התעופה הטוב בעולם ", הנחשב לשדה התעופה היפה ביותר מסוגו בצפון אפריקה. הוא גם זכה בתואר "שדה התעופה האטרקטיבי ביותר" על ידי איגוד התחבורה האווירית הבינלאומי (IATA) והוא שופר והפך לשדה התעופה הרביעי ביותר בעולם מבחינת עיצוב, אדריכלות, מתקנים ומתקנים, על פי האתר הרשמי של שדה התעופה .

שדה התעופה הבינלאומי של הונג קונג נבחר לשדה התעופה האטרקטיבי ביותר בעולם על ידי איגוד התחבורה האווירית הבינלאומי (IATA) בשנת 2018

התואר "שדה התעופה הטוב בעולם" מוחזק על ידי שדה התעופה צ'אנגי בסינגפור, שהוא לא מפתיע מכיוון שהוא נמצא במקום הראשון ברוב הדירוגים בשדות התעופה.

שדה תעופה זה הוא הגדול והעמוס ביותר בעולם ולעתים קרובות הוא נמצא בראש רשימת שדות התעופה הטובים בעולם. אחד משדות התעופה העמוסים ביותר במדינה הוא גם שדה התעופה היפה ביותר עם הארכיטקטורה היפה והסביבה היפה שלו.

שדה התעופה היפה בעולם ממוקם בפאתי בירת טורקיה איסטנבול. הוא נמצא גם במיקום יפהפה עם הארכיטקטורה היפה והסביבה היפה שלו. "שדה התעופה היפה בעולם" ממוקם בסמוך לבירת גרוזיה טביליסי, העיר השנייה בגודלה בג'ורג'יה.

אחד משדות התעופה הגדולים בעולם מוכר כטוב ביותר בעולם ודורג על ידי מועצת שדות התעופה הבינלאומית כאחד משדות התעופה הטובים ביותר מאז 2005

אינצ'און הוא "שדה התעופה הטוב ביותר בעולם, מכיוון שהוא הוא שדה התעופה השני בגודלו בדרום קוריאה והשלישי בגודלו באסיה. זהו אחד משדות התעופה העמוסים ביותר בעולם ושם שדה התעופה הלאומי של דרום קוריאה, הגדול והחשוב במדינה.

לחזור למשהו ספציפי?

למה עושים הפרשת חלה

קיים לחם השזור כל כך עמוק במסורת ובתרבות, שיצירתו נחשבת לצורת אמנות, למסע רוחני ולסמל של אחדות. זהו עולם החלה, מרכז החיים היהודיים הנושא את

עוד בנושא »

מה מותר לאכול אחרי עקירה

המסע להחלמה לאחר חוויית עקירה, בין אם פיזית או גיאוגרפית, יכול לעתים קרובות להרגיש כמו ניווט במים לא נודעים. התמקמות בשגרה חדשה וחיזוק מחדש דורשים

עוד בנושא »

איך נראה שק הריון שנפלט

הצצה אל חלון ההתפתחות האנושית המוקדמת מביאה תערובת של יראת כבוד וסקרנות, כאשר היווצרותו של שק הריון מסמנת אבן דרך נשגבת בתזמור החיים. ראשית החיים

עוד בנושא »

כדאי לדעת

דילוג לתוכן