למה מומלץ לאכול תמרים?

טוב לאכול תמרים במהלך ההריון מכיוון שהם מקור אנרגיה מיידי ולכן עדיף לאכול אותם במהלך ההריון. היתרונות של היכרויות במהלך ההריון כוללים פרוקטוז (סוכר), שיכול להיספג בגוף באופן מיידי, כך שתזונת התמרים תסייע לנשים בהריון להשיג את האנרגיה הנוספת להן כדי להישאר בכושר. תאריכים מכילים פרוקטוז, סוכר שגופך יכול לספוג באופן מיידי, כך שאכילת תמרים אלה מסייעת לנשים בהריון להשיג את האנרגיה הנוספת הדרושה להן כדי להישאר בכושר!

אם אתה זקוק לחיזוק אנרגיה מהיר בצהריים, עבור לחופן תאריכים לפני שתכבד את עצמך בכוס הקפה השנייה שלך. תמרים מכילים הרבה סוכרים טבעיים, ולכן הם נצרכים בצורה הטובה ביותר בשבועות הראשונים להריון בגלל אחוז הסוכר הגבוה שלהם.

כאשר אתם אוכלים תמרים, שלבו אותם עם כוס קפה, חתיכת פרי או אפילו כוס יין, כמו לימונדה או מיץ לימון, והתאימו אותם עם פירות טריים.

תאריכים הם מזון עשיר בחומרים מזינים ואכילתם כחלק מתזונה בריאה ומאוזנת תעזור לכם לענות על צרכי הוויטמינים היומיומיים שלכם

תמרים עמוסים בקלוריות, בפחמימות ובסוכרים, תלוי במטרתם, אך הם גם טובים למענה לצורך בתוספת קלוריות אצל נשים הרות, כמו שאמהות שאוכלות אותן מדי יום. כדי לאכול תמרים צריך לאכול כשלושה ביום, ואם רוצים לשמור על המשקל הנוכחי, אפשר לאכול בין 5 ל -7 תמרים ביום. רצוי לאכול תמרים גדולים של מדג'ול, אך כל אחד מהם בסדר; עם זאת, אין להעמיס עליהם.

בין היתרונות של תמרים הוא השליטה על רמת הסוכר בדם, מכיוון שהסיבים מאטים את תהליך העיכול ומונעים את רמות הרקיע בדם. מכיוון שהם מכילים דל נתרן ואשלגן גבוה, צריכתם היא גם דרך למנוע יתר לחץ דם עורקי.

אם אתם סובלים מאנמיה הנגרמת על ידי מחסור בהמוגלובין

ניתן לרפא זאת על ידי אכילת תמרים מיובשים מדי יום. תאריכים מכילים מינרלים חיוניים ואם אתם סובלים מהם, תוכלו לרפא אותם על ידי אכילת תמרים בכל שעה ביום. הזמן הטוב ביותר לאכול תמרים הוא בבוקר לפני ארוחת הבוקר, מכיוון שתפיקו תועלת מרבית מהאנרגיה, הויטמינים והמינרלים הדרושים לכם בכדי לשמור על בריאותכם הכללית. תאריכי Medjool מספקים אנרגיה וצריכתם בכל בוקר לא רק מספקת אנרגיה, אלא גם מספקת לכם ויטמינים, מינרלים וחומרי תזונה חיוניים הדרושים לכם על מנת לשמור על בריאותכם הכללית.

נשים בהריון הסובלות מעודף משקל או סובלות מסוכרת הריונית צריכות לצרוך כמויות בינוניות עד קטנות של תמרים

מכיוון שתמרים מהווים מקור טוב לסוכר. כל מי שיש לו תסמונת מעי רגיז (IBS) יש להימנע מרגישות ואלרגיות למזון לתמרים בגלל תכולת הסוכר הגבוהה והמדד הגליקמי הגבוה שלהם.

אל תפחדו להיות יצירתיים כשאוכלים את הפרי הגולמי

כי רק נשנוש יכול לעזור לכם לקצור את היתרונות הבריאותיים של תמרים. תמרים הם גם פחמימות פשוטות בעיקר, בעיקר גלוקוז ופרוקטוז, לכן כדאי לאכול תמרים במתינות. מי שיש לו בעיות עיכול צריך להימנע מתמרים, מכיוון שתכולת הסיבים הגבוהה מקשה על עיכול הפחמימות הקטנות ובסופו של דבר מובילה לנפיחות. מתינות היא מכרעת כשמדובר באכילת תאריך עם ארוחה, אך תמרים אינם בשום אופן אוכל דל קלוריות ותוכלו לאכול אותם כתוספת או כחלק מהתזונה הרגילה שלכם.

כשאתם שוברים את הצום, התמרים הם אידיאליים מכיוון שהם עתירי קלוריות ומפחיתים את הדחף לאכילת יתר. לכן, נתוני אכילה יכולים להיות דרך טובה לחדש את רמת האלקטרוליטים לפני היציאה לאימון מאומץ.

אחד היתרונות של תמרים

הוא שהם עשירים בסיבים מסיסים, המקדמים עיכול בריא ונעים. על פי HealthLine, חשוב לקבל מספיק סיבים לבריאות הכללית שלך, ואכילת סיבים עם תאריך היא דרך קלה וטעימה לשכוח זאת. תמרים של Medjool הם מקור טוב לסיבים, מכיוון שכארבעה תמרים מספקים כמעט 7 גרם סיבים. – מנה של תמרים של מדג'ול מורכבת משני פירות בלבד, ואילו שישה תמרים של דגלט נור מכילים מנה אחת, על פי HealthLine.

בעוד ששומן וחלבון נבדלים רק מעט

תכולת הפחמימות בתמרים יבשים גבוהה פי שניים מהתמרים הטריים. למעשה, 100 גרם תמרים שווים בערך לכמות מנה של לחם דגנים, ותמר מגולען מכיל מספיק פחמימות שיהוו שישה אחוזים מהצריכה היומית המומלצת. אם אתם אוכלים תמרים של מדג'ול, אתם צריכים כ -3 תמרים כדי להגיע ל 75 גרם המומלצים במחקר. תאריכים הם לא רק מקור מצוין לסיבים, הם גם עמוסים בסיבים – למעשה, הם אחד ממקורות הסיבים הטובים ביותר שיש.

לחזור למשהו ספציפי?

למה עושים הפרשת חלה

קיים לחם השזור כל כך עמוק במסורת ובתרבות, שיצירתו נחשבת לצורת אמנות, למסע רוחני ולסמל של אחדות. זהו עולם החלה, מרכז החיים היהודיים הנושא את

עוד בנושא »

מה מותר לאכול אחרי עקירה

המסע להחלמה לאחר חוויית עקירה, בין אם פיזית או גיאוגרפית, יכול לעתים קרובות להרגיש כמו ניווט במים לא נודעים. התמקמות בשגרה חדשה וחיזוק מחדש דורשים

עוד בנושא »

כדאי לדעת

דילוג לתוכן