דיג'יי לאירועים – מה צריך לשאול לפני?

אז היום ביקשנו ממכשיר DJ מוביל בעמק ההדסון שיספר לנו כמה מהשאלות שעליך לשאול בבחירת תקליטן לחתונה, ואת התשובות שאתה יכול לצפות. בעוד שרשימת השאלות הזו שיש לשאול את תקליטן החתונה מכסה פחות או יותר את כל מה שאתה צריך לדעת כדי לקבל החלטה מושכלת, יש כמה דברים שאתה לא יודע עליהם, שחשוב לדעת על השירות של תקליטן. לפני שאתה שואל את השאלות האלה, אתה לא צריך לקבל מושג כללי אם אתה רוצה לעבוד עם הנושא הזה או לא, אלא שבסופו של דבר לשאול את שאלות ה- DJ יגרום לך להרגיש שבחרת נכון ותקל יותר להבין DJ אמור להיראות כדי להתאים טוב יותר לאירוע שלך.

עדיף, שאל את התקליטן אם אתה יכול להגיע לאירוע ולצפות בהם בפעולה, זו הדרך הטובה ביותר לראות אם הם מתאימים לחתונה שלך.

זה גם זמן טוב לשאול אם ל- DJ יש היסטוריה של התנהגות רעה

כמו שתייה מוגזמת, שימוש בסמים או התנהגות בלתי הולמת אחרת. זה גם זמן מצוין לשאול אם היו להם בעיות עם אלכוהול, סמים, הימורים, שימוש לרעה באלכוהול, אלימות או פעילויות לא חוקיות אחרות.

תקליטן טוב בהחלט יתאמן ויצבור ניסיון כל הזמן, לא רק כעבודה צדדית. תקליטן נהדר שלא רק עושה "עבודה צדדית", אלא גם מתאמן ומתאמן כל הזמן הוא אפשרות טובה יותר.

העסקת תקליטן לחתונה

היא חלק חשוב בתכנון החתונה שלך, וקבלת תקליטן באיכות גבוהה נותנת את הטון לאירוע שלך. אם אתם רוצים תקליטן עם יותר מכמה שנים של ניסיון בתעשיית המוזיקה, חברת הדי ג'יי צריכה להיות מסוגלת להסתגל לסגנון שלהם ולהציע לכל תקליטן את החוויה המתאימה.

לפני שאתה נכנס לחברה, כדאי לך לפגוש את התקליטן שברצונך להקצות לאירוע שלך לפני שתחתום על חוזה. תקליטנים עובדים לפעמים עבור חברות, וכשאתם מראיינים תקליטן, אנחנו רוצים שתדעו בדיוק מי בלהקה ומה יהיה שם באותו יום.

אם חבר להקה או אפילו תקליטן חולה ולא מצליח להגיע לאירוע, מה קורה אם התקליטן או אחד מחברי הלהקה הראשית חולה ביום האירוע?

זו שאלה ממש חשובה

מכיוון שלדיג'יי של מועדון כנראה לא יהיה ניסיון לחתוך אותו כ- DJ ללא ניסיון. האם התקליטן שפגשת בפגישה יהיה התקליטן לקבלת הפנים או לחתונה שלך? להיות תקליטן לחתונה זו עבודה כל כך מיוחדת, ותקליטן טוב לחתונה הוא מישהו שיש לו ניסיון בעיצוב חתונות.

אם אתם בחתונה מקומית עם תקליטן נהדר

גשו לחבר, קבלו את מספר התקליטן וקבלו את המספר שלו. התחל בחיפוש אחר תקליטן לחתונה שיעזור לך ליצור אירוע בלתי נשכח ולדבר עם המקום שלך. תקליטן מקצועי מנוסה אולי כבר אירח אירועים דומים במקומותיכם, כך שכבר יש לו אנשי קשר ומידע רב על רקע שיעזור לכם לגרום לאירוע שלכם להתנהל בצורה חלקה.

אם אתה רוצה לשאול אם

הוא או היא הופיעו אי פעם באירועים כאלה, החברה שלו יכולה להבטיח שהתקליטן יהיה מתאים לחלוטין להעביר בדיוק את מה שרצית באותו לילה. הנה שאלה לגבי אופן הפעולה של חתונות בדרך כלל, מה עושה די ג'יי מקצועי בכל אירוע. תקליטנים צריכים לבקש מכם לעמוד בתוכנית שכירת מהנדס סאונד ייעודי, שתמיד מתבקש על ידי תקליטנים מקצועיים.

תקליטנים למעשה עושים את מה שהם עושים מבחינת עיצוב סאונד, הפקה, אפקטים קוליים והיבטים אחרים בעבודתו של התקליטן, ומה שהוא באמת עושה.

שאלה חשובה נוספת

היא האם התקליטן מופיע ביותר מאירוע אחד ביום או לא. תקליטנים לעתים קרובות מנסים לארוז בסוף השבוע כל מיני עבודות תקליטן, אבל הם עושים מה שהם יכולים ועושים הכל בו זמנית. תקליטנים לרוב מנסים לארוז ולעשות כל מיני עבודות תקליטנים בסופי שבוע והם עושים מה שהם יכולים. תקליטנים בדרך כלל לא, אם כי הם מנסים לארוז אותם לכל סוג של עבודה שהם מבצעים במהלך השבוע ובסופי השבוע.

תקליטנים מצטרפים לאגודות DJ מקומיות ולקבוצות סחר אם הם מעוניינים להפוך לאמנים טובים יותר

חברות DJS מזמינות את האירועים ומעבירות אותם לצוותי DJ שונים, אך אם תקליטן מתכוון להפוך לאמן טוב יותר, הוא יצטרף לאגודת DJ או קבוצת סחר מקומית. תקליטנים צריכים להיות מעורבים יותר בקהילה ובמועדונים המקומיים שלהם ולהופיע טוב יותר.

כשאתה מזמין תקליטן לאירועים למסיבת חתונה מלאה

וודא שיש לך תקליטן שידאג לך. אתה רוצה תקליטן שעובד בסופי שבוע, מוזמן מראש והופך את החתונה שלך בראש סדר העדיפויות. אז, הכירו מי אתם ומה יהיה האירוע המיוחד שלכם להכיר את התקליטן לפני שתקצו תקליטן אקראי שלא תוכלו לפגוש לפני יום האירוע, אלא אם כן אתם רוצים לגבות דמי ייעוץ מגוחכים. התקליטנים של CompleteWedding ידברו איתכם לפני האירוע ויפגשו אתכם במהלך האירוע.

לחזור למשהו ספציפי?

למה עושים הפרשת חלה

קיים לחם השזור כל כך עמוק במסורת ובתרבות, שיצירתו נחשבת לצורת אמנות, למסע רוחני ולסמל של אחדות. זהו עולם החלה, מרכז החיים היהודיים הנושא את

עוד בנושא »

מה מותר לאכול אחרי עקירה

המסע להחלמה לאחר חוויית עקירה, בין אם פיזית או גיאוגרפית, יכול לעתים קרובות להרגיש כמו ניווט במים לא נודעים. התמקמות בשגרה חדשה וחיזוק מחדש דורשים

עוד בנושא »

כדאי לדעת

דילוג לתוכן