איך לבחור מילות מפתח לקידום האתר?

בעמוד זה אסביר אילו מילות מפתח הן מילות מפתח של SEO, כיצד לבחור אותן לאסטרטגיית ה- SEO שלך וכיצד להשתמש בהן באתר שלך. נסביר גם כיצד ביצעתי את מחקר מילות המפתח שלי בשנת 2018 כדי שתוכל לקבל נתונים – החלטות בטוחות לגבי אתרי האינטרנט שלך "אסטרטגיית SEO.

שימוש יעיל במילות מפתח באתר שלך יעזור לך לספר סיפור טוב יותר למבקרים ולמנועי החיפוש

מילים אלו מציעות לך את הקפיצה – התחל לבחור את מילות המפתח הנכונות. אם אתה יודע אילו מילות מפתח משויכות לאתר, למותג, לנישה או לקמפיין ספציפי שלך, תוכל להשתמש בהן לשיפור התוכן בכל עמוד באתר ה- SEO שלך. הוספת מילות מפתח לאתר מסייעות למנוע החיפוש להבין מה להציע כשמישהו מחפש, מה שמוביל בסופו של דבר לתנועה מוסמכת יותר. שימוש במילים אלה בצורה יעילה עבור אתרי האינטרנט שלך לא רק יעזור לספר סיפורים טובים יותר למבקרים באלגוריתמי החיפוש, אלא גם לעזור להפוך את מי שמחפש את האתר שלך לרלוונטי כדי שיוכל להשיג יותר מבקרים ממנוע החיפוש.

שימוש במילות המפתח הנכונות יכול להוביל למכירות רבות יותר, לשפר את דירוג ה- SEO שלך, לעזור לך למשוך את המתקן ht קהל, ולעזור למשוך יותר מבקרים לאתר שלך.

אם תחליט לעשות SEO בעצמך או להפעיל שירות קידום אתרים קטן לעסקים קטנים

הדבר הראשון שאתה עושה הוא לבחור את מילות המפתח שברצונך לדרג לפי. אם ביצעת מחקר מילות מפתח, יהיה עליך לבחור מילת מפתח לכל אתר או בלוג. עליכם מוטלת האחריות להפיק את המרב משיווק מילות מפתח ויצירת תוכן בקידום אתרים, ואתם מבינים במה מחפשי מילות המפתח משתמשים לשם כך. בין אם אתה קונה מילות מפתח לחיפוש בתשלום ובין אם לא, צריך להבין שיש לך השפעה משמעותית על סיווג מנועי החיפוש באתר שלך, בין אם חיפוש בתשלום או בחינם.

אם אינך משתמש בכלי SEO

האתר שלך ידורג גבוה יותר כאשר משתמשי האינטרנט יחפשו מונחים קשורים. ישנן דרכים טבעיות להשתמש במילות מפתח בפוסט, אך ישנם כמה מקומות טובים להשתמש בהם. 160 התווים הראשונים של התוכן שלך צריכים להיות הראשונים, גם אם אינך משתמש בכלי SEO.

אם אתם מתכננים להשתמש במילות מפתח ביצירת ושיווק תוכן SEO שלכם

עליכם להיות מודעים לכמה קל להשיג מיקום חיפוש טוב עבור התוכן שלכם באמצעות מילות מפתח אלה והקושי שלהן, כמו גם מה שאתם יכול לסווג בכל הזדמנות מילות מפתח. אם אינך בטוח באילו מילות מפתח להתמקד, בדוק באתרי המתחרים שאליהם אתה מכוון כדי למצוא רעיונות נוספים.

אתה יכול להשתמש בכל שילוב של כלים

כדי למצוא את מילות המפתח הטובות ביותר לאתר שלך, אך מחקר מילות מפתח ראשוני יכול לעזור לך להבין טוב יותר את השפה בה תשתמש לבניית האתר. אם ברצונך לדעת יותר כיצד לבחור את מילות המפתח ואתרי האינטרנט המתאימים ביותר, פעל לפי הטיפים הבאים. כמו כן, נוהג לבחור את הכלים המתאימים למנועי חיפוש כגון Google AdWords, מתכנן מילות המפתח או כלי האופטימיזציה למנועי החיפוש של Google. אם אתה מתכנן להשתמש במילות מפתח אלה בפרסום שלך, אתה רוצה גם להיות ביכולת לחבר אותן למתכנני מילות המפתח של גוגל, כך שתוכל לגלות אילו מילות מפתח מתאימות לך ביותר ועבור מטרותיך.

אם יש לכם רשימה של רעיונות למילות מפתח הרלוונטיות לאתר שלכם

תוכלו למיין ולסנן אותם כדי להגביל אותם למילות המפתח בהן תרצו להשתמש כדי ליצור תוכן SEO. אתה יכול לסנן מילות מפתח שכבר מפנות תנועה לאתר שלך כדי לקבל מושג טוב יותר על מילות המפתח הטובות ביותר עבור האתר שלך ותוכנו. שמור על בסיס נתונים של מילות מפתח שתוכל להשתמש בהן בטקסט המודעה שלך, כגון עשר מילות המפתח הפופולריות ביותר בגוגל.

כעת, כשיש ברשימת מילות המפתח, הגיע הזמן להרחיב את דפי האתר שלך לקידום אתרים עם מילות המפתח המתאימות לדף האתר שלך ולתוכנו.

אנשים רבים חושבים על קידום אתרים רק במונחים של מילות מפתח

אך כאשר אתה מבצע מחקר מילות מפתח לפני SEO, תשכח לנצל את מילות המפתח שכבר מביאות תנועה לאתר שלך. בחירת ערכת מילות המפתח הנכונה פירושה שהאתר שלך מדורג היטב ומושך מבקרים בעלי סיכוי גבוה יותר לבצע המרות. יכולות השימושיות וההמרה של האתר שלך יכולות גם להבטיח תעבורת SEO בתשלום, אשר יכולה להתבזבז אם יותר מדי אנשים עוזבים את האתר שלך לפני שהם מגיעים לאתרים שלך. מיטוב האתר שלך למילות מפתח של SEO יכול לעזור לך למשוך יותר תנועה לדפים שלך.

סוכנות ה- SEO Nifty Marketing תיתן לכם תובנה לגבי מילות המפתח הנכונות להמרות הצפויות שלכם, כך שהמיקום בחלק העליון כדאי.

לחזור למשהו ספציפי?

למה עושים הפרשת חלה

קיים לחם השזור כל כך עמוק במסורת ובתרבות, שיצירתו נחשבת לצורת אמנות, למסע רוחני ולסמל של אחדות. זהו עולם החלה, מרכז החיים היהודיים הנושא את

עוד בנושא »

מה מותר לאכול אחרי עקירה

המסע להחלמה לאחר חוויית עקירה, בין אם פיזית או גיאוגרפית, יכול לעתים קרובות להרגיש כמו ניווט במים לא נודעים. התמקמות בשגרה חדשה וחיזוק מחדש דורשים

עוד בנושא »

כדאי לדעת

דילוג לתוכן